کد خبر : 1785448 | 21 مهر 1400 ساعت 17:47 | 25.7K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره بایرن در آستانه محکومیت به شش ماه زندان

لوکاس هرناندز، ستاره سابق اتلتیکو مادرید و کنونی بایرن مونیخ، در آستانه محکومیت به شش ماه زندان قرار گرفته است.

ستاره بایرن در آستانه محکومیت به شش ماه زندان

به گزارش "ورزش سه"، چند سال پیش و هنگامی که لوکاس هرناندز در اتلتیکو مادرید حضور داشت یک حاشیه بسیار بزرگ برای او ایجاد شد. جایی که مدافع فرانسوی درگیری سختی با نامزد خود پیدا کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد؛ موضوعی که باعث شد دادگاه به آن ورود کند تا قضیه را مورد بررسی قرار دهد.

 

بعد از این درگیری، دادگاه اسپانیا حکم داده بود که ستاره فرانسوی دیگر نمی‌تواند به سمت نامزدش برود و حتی خود لوکاس نیز این حکم را پذیرفته بود اما طی این مدت یک اتفاق عجیب رخ داد و لوکاس از قانون تخطی کرد. در واقع با وجود حکم بازدارنده دادگاه، این دو نفر ارتباط خود را با یکدیگر از سر گرفتند و حتی با هم به آمریکا نیز سفر کردند. در واقع آن ها تصاویری را در کنار یکدیگر به اشتراک گذاشته و حتی ادعا شد که ازدواج هم کرده اند.

 

 

1639945

 

 

اگرچه گفته شد که حکم محکومیت لوکاس هرناندز به خاطر نقض این قانون تعلیق خواهد شد اما دادگاه 32 کیفری این تعلیق مجازات را نپذیرفته و از بازیکن کنونی بایرن مونیخ درخواست کرده که برای پذیرش حکم زندان خود اعلام آمادگی کند. در واقع دادگاه حاضر نیست از اقدام لوکاس عبور کند اما در عین حال این ستاره فرانسوی چند روز فرصت دارد تا درخواست تجدید نظرش را ارائه دهد و با حضور در دادگاه از خود دفاع کند. همچنین در صورت رد دفاعیات این بازیکن او به شش ماه زندان محکوم خواهد شد.

دیدگاه‌ها