کد خبر : 1785454 | 21 مهر 1400 ساعت 18:29 | 26.5K بازدید | 5 دیدگاه

ارلینگ هالند باعث عصبانیت لواندوفسکی شد

نشریه بیلد مدعی شد صحبت‌های اخیر حسن صالح حمیدزیچ درباره ارلینگ هالند با عصبانیت روبرت لواندوفسکی روبرو شده است.

ارلینگ هالند باعث عصبانیت لواندوفسکی شد

به گزارش "ورزش سه"، اگر یک هفته پیش به نظر می‌رسید که روبرت لواندوفسکی از بازنشستگی در بایرن‌مونیخ خوشحال خواهد شد، اما حالا شرایط کمی متفاوت شده است. بر اساس گزارشی که نشریه بیلد آلمان منتشر کرده، ستاره لهستانی از اظهارات اخیر حسن صالح حمیدزیچ که گفته بود باشگاه بایرن مونیخ شرایط هالند را بررسی می‌کند، ناراحت شده است.

 

 

1648982

 

 

حسن صالح حمیدزیچ درباره ارلینگ هالند گفته بود: " او 60 گل در 60 بازی به ثمر رسانده و ما باید او را زیر نظر داشته باشیم چرا که در غیر اینصورت صرفاً یک تماشاگر و هوادار خواهیم بود."
بیلد در حالی به ناراحتی روبرت لواندوفسکی از اظهارات حمیدزیچ اشاره کرده که در ادامه گزارش خود مدعی شده لواندوفسکی حالا شرایط جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل را هم بررسی می‌کند.

 

 

1645664

 

 

در عین حال پر افتخار ترین تیم فوتبال آلمان می داند که تابستان سال آینده مهم‌ترین مقطع زمانی ممکن برای تعیین آینده روبرت لواندوفسکی خواهد بود. ستاره لهستانی تا سال 2023 با باواریایی ها قرارداد دارد و باشگاه بایرن دو ایده در مورد این بازیکن دارد؛ مورد اول تمدید قرارداد با لواندوفسکی است و دومی فروش او در تابستان آینده به منظور جلوگیری از جدایی رایگانش.

دیدگاه‌ها