کد خبر : 1785469 | 21 مهر 1400 ساعت 19:42 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

رفتنم به آلومینیوم لغو شد؛

الجبوری: هیچ تعهد و قراردادی با شهرخودرو ندارم

مهاجم فصل گذشته شهرخودرو می‌گوید قراردادش با این باشگاه را فسخ کرده و می‌تواند راهی یک تیم دیگر شود.

الجبوری: هیچ تعهد و قراردادی با شهرخودرو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز سید مهدی سیدصالحی مدیر تیم فوتبال شهرخودرو اعلام کرد احمد الجبوری به‌صورت غیرقانونی قراردادش با این باشگاه را فسخ نموده و باید در تمرینات شرکت کند، اما این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار ما واکنش متفاوتی نسبت به این موضوع دارد.

 

احمد الجبوری در واکنش به اظهارات سیدصالحی اظهار کرد: باید به آنها یادآوری کنم بنده هیچ قراردادی با این باشگاه ندارم و قراردادم را فسخ کردم که فسخم کاملا قانونی است. براساس بند فسخی که در قراردادم وجود داشت، این اقدام را انجام دادم و اگر قرار به بازگشت دوباره به این تیم باشد، باید قرارداد جدید ببندم چون قرارداد قبلی را فسخ کردم.

 

او ادامه داد: شاید آقای سیدصالحی بی‌خبر است چون قبل از حضور ایشان قراردادم را فسخ کردم. دو ماه است فسخ قراردادم را گرفته‌ام و ۱۵-۱۰ روز بعد از آخرین بازی با باشگاه نامه‌نگاری کردم و از طریق فدراسیون فسخ یک‌طرفه کردم.

 

مهاجم فصل گذشته شهرخودرو در واکنش به اینکه سیدصالحی عنوان کرده باید در تمرینات شرکت کند، گفت: وقتی با این تیم قرارداد ندارم چطور باید برگردم؟ هیچ تعهد و قراردادی نسبت به این باشگاه فعلا ندارم و اگر قرار است تعهدی از طرف من انجام شود، باید قرارداد جدیدم را امضا کنم و توافق داشته باشم. من الان بازیکن آزاد هستم و با هر تیمی که بخواهم قرارداد می‌بندم.

 

احمد الجبوری اضافه کرد: زشت است هر تیمی که می‌خواهم بروم، از باشگاه شهرخودرو به مسؤولان آن تیم‌ها زنگ می‌زنند و می‌گویند احمد با ما قرارداد دارد. با این حرکت‌هایی که انجام می‌دهند، کارم را در هر باشگاهی خراب کند و وقتی هم که قرار بود به آلومینیوم بروم، همین کار را انجام دادند و انتقالم به این تیم لغو شد و کلا بهم خورد.

 

مهاجم فصل گذشته شهرخودرو با تاکید بر اینکه فسخ قراردادم کاملا قانونی است و مشکلی ندارد، ابراز کردند: متاسفانه هر تیمی که می‌خواهم بروم، آنها زنگ می‌زنند و می‌گویند قرارداد نبدید چون احمد بازیکن ما است.اگر می‌گویید فسخ من اشکال دارد، از طریق مراجع قانونی شکایت کنید، نه اینکه به این باشگاه و آن باشگاه زنگ بزنید. اگر قرار به شکایت باشد، من باید این کار را بخاطر عدم پرداخت مطالباتم توسط شهرخودرو انجام بدهم.

 

الجبوری اضافه کرد: اگر می گویند فسخ من اشکال دارد، به کمیته انضباطی و تعیین وضعیت شکایت کنید و در آنجا نتیجه معین می‌شود که حق با شما هست یا خیر. چرا فقط داد و بیداد می‌کنند که با ما قرارداد دارد؟

 

او اضافه کرد: من بازیکن آزاد هستم ولی اینکه به دیگر تیم‌ها زنگ می‌زنند که احمد جبوری با ما قرارداد دارد، درست نیست. اگر حق با شماست و فسخ من غیرقانونی است، بروید شکایت کنید و من را محروم کنید ولی بنده آنقدر از خودم و بند قراردادم مطمئنم که می‌دانم فسخم قانونی است.

 

او در خصوص بندی که نسبت به فسخ قراردادش اقدام کرده نیز گفت: باشگاه می‌گوید احمد الجبوری ۷۵ درصد پول گرفته، در صورتی که بنده کلا ۵۵ درصد گرفته‌ام و بند فسخم روی دریافت ۷۵ درصد از مطالباتم است. آنها مبلغ قرارداد بازیکنانی که همین الان از پارسال مانده‌اند را به ۷۵ درصد نرسانده‌اند ولی چطور من ۷۵ درصد گرفتم؟ یک سری موارد هست که اصلا به حساب من واریز نکردند، اما به حساب بنده زدند ولی من رسید کامل را آورده‌ام و به فدراسیون دادم. هر وقت کمیته تعیین وضعیت از من مدرک بخواهد نشان می‌دهم و رسیدهای پرداختی باشگاه را از بانک گرفته‌ام. می‌دانم هیچ مشکلی بابت فسخ قراردادم ندارم و کمیته تعیین وضعیت به نفع من رای می‌دهد.

دیدگاه‌ها