کد خبر : 1785470 | 21 مهر 1400 ساعت 19:45 | 12K بازدید | 3 دیدگاه

شوک به میلان؛ غیبت دو ماهه جانشین دوناروما

مایک ماینان، دروازه‌بان فرانسوی میلان، به دلیل مصدومیت دو ماه از میادین دور خواهد بود.

شوک به میلان؛ غیبت دو ماهه جانشین دوناروما

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه باشگاه میلان با جان‌لوئیجی دوناروما برای تمدید قرارداد به توافق نرسید، این دروازه‌بان در تابستان روسونری را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد. بعد از این اتفاق باشگاه ایتالیایی به دنبال جایگزینی برای دروازه‌بان ملی پوش خود رفت و نهایتاً مایک ماینان را از لیل فرانسه به خدمت گرفت.

 

 

1653864

 

 

اتفاقاً مایک ماینان در فصل جدید نمایش های درخشانی در ترکیب میلان از خود ارائه داده، با این حال یک بدشانسی بزرگ به سراغ او و تیم استفانو پیولی آمد؛ جایی که دروازه بان فرانسوی اخیرا از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد. در ابتدا به نظر می رسید که مشکل ماینان خیلی جدی نیست و می‌تواند بعد از ریکاوری 10 روز به میادین بازگردد اما اوضاع متفاوتی در رابطه با او رقم خورد.

 

در واقع مصدومیت دروازه‌بان فرانسوی و تازه وارد میلان جدی تر از حد تصور بود و همین موضوع سبب شد که انجام عمل جراحی روی مچ دست او بهترین راهکار ممکن تشخیص داده شود؛ اتفاقی که نهایتا امروز رخ داد و مایک ماینان بعد از چند هفته احساس درد در مچ دست خود تن به عمل جراحی داد و حالا اسکای اسپورتس مدعی شده که او احتمالا دو ماه از میادین دور خواهد بود.

 

 

1653862

 

 

از طرف دیگر دروازه بان سوم میلان نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تا ژانویه از میادین دور خواهد بود و به همین دلیل این باشگاه مجبور شد گلر سابق رم یعنی الساندرو پلیزاری را به شکل آزاد جذب کند. سیپریان تاتاراسانو نیز دروازه بان دوم میلان است که در بازی هفته آینده مقابل ورونا در ترکیب اصلی روسونری قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها