کد خبر : 1785476 | 21 مهر 1400 ساعت 20:15 | 51.2K بازدید | 6 دیدگاه

بارسا و یک بدهی هنگفت بابت خرید کابوس‌وار

کادناسر مدعی شد بارسلونا هنوز بابت خرید فیلیپ کوتینیو از لیورپول 42 میلیون یورو به این باشگاه انگلیسی بدهکار است.

بارسا و یک بدهی هنگفت بابت خرید کابوس‌وار

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو در تابستان سال 2018 با یک حرکت نقل و انتقالاتی 142 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست تا یک دوره فوق العاده پنج ساله را در آنفیلد به پایان رسانده باشد. اگرچه ستاره برزیلی در اولین فصل حضور خود با لباس بارسا به مقام قهرمانی لالیگا دست یافت اما با وجود قرار گرفتن زیر سایه بازیکنانی نظیر لیونل مسی و لوئیس سوارز، او نتوانست قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد. 

 

سرانجام و بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل نسبتاً بد در بارسلونا، کوتینیو در نقل و انتقالات تابستانی 2019 به بایرن مونیخ پیوست. اگرچه ستاره برزیلی عملکرد نسبتا خوبی را در جمع باواریایی‌ها ارائه داد و موفق شد با این تیم تمام جام های ممکن را درو کند اما در نهایت باشگاه آلمانی اعلام کرد که قرارداد او را دائمی نمی‌کند تا کوتینیو به بلوگرانا بازگردد.

 

 

1634564

 

 

کوتینیو فصل جدید را هم با مصدومیت آغاز کرد اما اخیراً به ترکیب تیم رونالد کومان اضافه شده اما روی هم رفته او هرگز نتوانست در این دو، سه فصل قیمت بالای خود را توجیه و انتظارات هواداران بارسا را برآورده کند. اما نکته قابل توجه درباره ستاره برزیلی این که کادناسر مدعی شده بارسلونا هنوز 42 میلیون یورو بابت جذب این بازیکن به باشگاه سابق او یعنی لیورپول بدهکار است و آنها باید طی ماه‌های آینده این مبلغ را پرداخت کنند.
در این گزارش همچنین ادعا شده که بارسلونا بابت به خدمت گرفتن عثمان دمبله از دورتموند و آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید دیگر به این دو باشگاه هیچ پولی بدهکار نیست.

دیدگاه‌ها