کد خبر : 1785477 | 21 مهر 1400 ساعت 20:25 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

حرکت جالب ستاره آرژانتین خوش یمن بود

رودریگو دی پائول، ستاره خط میانی تیم ملی آرژانتین هنوز باشگاه سابق خود را فراموش نکرده است.

حرکت جالب ستاره آرژانتین خوش یمن بود

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو دی پائول در ماه های اخیر تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار تیم ملی آرژانتین شده و این بازیکن در جریان قهرمانی این تیم در رقابت های کوپا آمه ریکا بعد از نزدیک به سه دهه، نقش مهمی ایفا کرد.

 

حالا نشریه اوله در گزارشی مدعی شد رودریگو دی پائول، هافبک آرژانتینی اتلتیکو مادرید 50 بلیت برای بازیکنان جوان دپورتیوو بلگرانو فراهم کرد تا آنها دیدار هفته جاری آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل اروگوئه را از نزدیک تماشا کنند. این بازیکن همچنین پس از این بازیکنان رده جوانان باشگاه سابق خود برای حضور در رختکن آلبی سلسته دعوت کرد.

 

1653871

 

رودریگو دی پائول در نوجوانی دوران ورزشی خود را در باشگاه بلگرانو آغاز کرد و در ادامه مدیران باشگاه راسینگ سبک بازی این بازیکن را پسندیده و دی پائول را جذب کردند. مدتی بعد زمینه حضور رودریگو دی پائول در لیگ ایتالیا و باشگاه اودینزه فراهم شده و درخشش او در این تیم باعث شد تیم های بزرگی از سراسر قاره اروپا برای خرید این هافبک جنگنده اقدام کنند.

 

در نهایت رودریگو دی پائول تابستان گذشته از اودینزه به اتلتیکومادرید نقل مکان کرده و خیلی زود تبدیل به مهره ای تاثیرگذار برای دیگو سیمئونه شد. جالب اینجاست حضور این بازیکن جوان برای هافبک تیم ملی آرژانتین خوش یمن بوده و رودریگو دی پائول در جریان برتری 0-3 و مقتدرانه آلبی سلسته برابر اروگوئه موفق به گلزنی هم شد.

دیدگاه‌ها