کد خبر : 1785503 | 21 مهر 1400 ساعت 23:06 | 40.9K بازدید | 1 دیدگاه

با نیمار زوج موفقی را تشکیل می دهم

ژوآئو فلیکس، وینگر جوان اتلتیکومادرید از همبازی شدن با نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن استقبال کرد.

با نیمار زوج موفقی را تشکیل می دهم

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های متوالی در فصول اخیر هنوز اجازه نداده ژوآئو فلیکس، خرید 126 میلیون یورویی و گران قیمت اتلتیکومادرید قادر به ارائه همه توانایی های خود در ترکیب این تیم باشد. در ماه های اخیر اخباری در مورد تمایل پاری سن ژرمن به خرید ژوآئو فلیکس منتشر شده و خود این بازیکن نیز ضمن تمجید از نیمار مدعی شد می تواند در کنار این ستاره برزیلی زوج موفقی را تشکیل بدهد.

 

1645347

 

ژوآئو فلیکس گفت: "همبازی شدن با نیمار در آینده؟ بله من دوست دارم با این بازیکن در یک تیم بازی کنم و فکر می کنم من و نیمار در کنار یکدیگر زوج موفقی را در زمین تشکیل خواهیم داد. البته گاهی اوقات در مستطیل سبز ممکن است همه چیز مطابق میل شما پیش نرفته و برنامه های یک تیم اجرا نشود و شما نمی دانید چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 

اما من تصور می کنم در کنار نیمار می توانیم تیم قدرتمندی را تشکیل بدهیم. من هنوز به بهترین فرم خودم نرسیده و هر فصل حداقل یک بار مصدوم بوده ام. اما اگر این اتفاق رخ ندهد می توانم به جایگاه بازیکنانی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز دست یابم. احتمال انتقال به فلامینگو در لیگ برزیل در کنار نیمار؟ من همیشه علاقه دارم در تیمی بازی کنم که لباس قرمز رنگ به تن می کند، اما هرگز مشخص نیست در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد."

دیدگاه‌ها