کد خبر : 1785563 | 22 مهر 1400 ساعت 18:16 | 24.2K بازدید | 7 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

ملی پوش اسپانیایی جانشین جوردی آلبا می‌شود؟

در بارسلونا خوشبین هستند که بتوانند خوزه گایا را جانشین جوردی آلبا کنند.

ملی پوش اسپانیایی جانشین جوردی آلبا می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، خوزه گایا محصول آکادمی فوتبال والنسیاست و از تیم دوم به تیم اول باشگاه نیز راه یافت. او مقطعی سخت مورد علاقه رئال قرار داشت ولی در نهایت قراردادش را تمدید کرد. رسانه ها معتقد بود که کار انتقالش به رئال تمام شده اما هم به دلیل رابطه بد دو باشگاه و هم مخالفت خود بازیکن، در نهایت انتقال منتفی شد.

 

 

1616470

 

 

اکنون ماه هاست که از گایا به عنوان یکی از گزینه های خرید بارسلونا یاد می شود. کاپیتان ملی پوش والنسیا تا 2023 قرارداد دارد و بارسلونا خوشبین است که تابستان بعد بتواند او را با مبلغی معقول در اختیار بگیرد. والنسیا می داند که اگر گایا تمدید نکند، ریسک از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد را باید قبول کند.

هدف اول گایا تمدید با والنسیاست ولی برای این مهم، شروطی دارد که یکی، پروژه ورزشی جاه طلبانه است. والنسیا چند سالی است که شرایط خوبی را تجربه نمی کند و امسال هم از لیگ قهرمانان به دور است.

 

 

1634730

 

 

بارسلونا با متئو آله‌مانی دست راست خوان لاپورتا که زمانی مدیر ورزشی والنسیا بود، امیدوار است بتواند گایا را به جدایی متقاعد کند. در شرایطی که جوردی آلبا هرگر ذخیره ای مناسب ندارد و از روزهای اوجش نیز فاصله گرفته، بارسلونا جذب یک مدافع چپ با کیفیت را الزامی می بیند. گایا با 26 سال سن، در بهترین وضعیت ممکن برای تبدیل شدن به بازیکن بارسلونا قرار دارد و باید دید تا تابستان 2022 والنسیا می تواند او را به تمدید متقاعد کند یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها