کد خبر : 1785622 | 22 مهر 1400 ساعت 20:02 | 26.9K بازدید | 7 دیدگاه

اسماعیلی به دنبال موفقیت بزرگ با العربی

روزنامه استاد الدوحه با ارائه آماری از عملکرد فرشید اسماعیلی، نوشت این بازیکن به دنبال کسب موفقیت های بزرگ با العربی است.

اسماعیلی به دنبال موفقیت بزرگ با العربی

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی هافبک شیرازی فصل گذشته استقلال، یکی از بازیکنانی بود که در این تابستان راهی لیگ ستارگان قطر شد تا به فوتبالش در تیم العربی ادامه دهد. انتقالی که غیرمنتظره بود و این بازیکن جایگزین مهرداد محمدی شد که به دلیل مصدومیت 6 ماهی را از میادین به دور خواهد بود.

 

روزنامه استاد الدوحه قطر در همین رابطه نوشته است: فرشید اسماعیلی بازیکن ایرانی کار خود را با العربی در لیگ ستارگان قطر، از هفته ششم و در دیدار با الشمال آغاز می کند. اسماعیلی جایگزین هموطن خود مهرداد محمدی شد که در جریان دیدار با السد مصدوم شد و نام او از لیست العربی کنار گذاشته شد.

 

 

1654057

 

 

این روزنامه در ادامه به بررسی عملکرد اسماعیلی پرداخته و نوشت: فرشید اسماعیلی در فصل گذشته 22 بازی در لیگ ایران با تیم سابق خود استقلال انجام داد. این بازیکن ایرانی یک گل در لیگ ایران به ثمر رساند در حالی که او پنج بازی در لیگ قهرمانان آسیا با تیم استقلال انجام داد و سه گل به ثمر رساند، جایی که او در سطح قاره ای با تیم ایرانی عملکرد چشمگیری را از خود به نمایش گذاشت.

 

استاد الدوحه در پایان نوشته است: العربی پس از پایان قرارداد فرشید اسماعیلی با استقلال، در یک انتقال آزاد او را به خدمت گرفت و این بازیکن امیدوار است مانند بسیاری از بازیکنان ایرانی که در باشگاه های لیگ ستارگان حضور دارند، با العربی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها