کد خبر : 1785658 | 23 مهر 1400 ساعت 09:38 | 185.3K بازدید | 80 دیدگاه

او از قصد این کارها را می‌کند

حمله بی‌سابقه لیونل مسی به داور برزیلی (عکس)

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، پس از پیروزی برابر پرو شدیدا به داور برزیلی حمله‌ور شد.

حمله بی‌سابقه لیونل مسی به داور برزیلی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرژانتین و پرو شب گذشته در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و در شهر بوینس آیرس به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با تک گل لائوتارو مارتینز به سود شاگردان لیونل اسکالونی به پایان رسید.

آرژانتین در این بازی تیم برتر میدان بود و 68 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. با این حال پرو فرصت زیادی برای خلق موقعیت به این تیم نداد و تعداد شوت در چارچوب‌های این تیم تنها دو عدد بود. از سوی دیگر پرو نیز تیم هجومی به نظر نمی‌رسید اما در نیمه دوم و در حالی که اختلاف تنها یک گل بود، یک پنالتی به سود تیم مهمان اعلام شد.

یوشیمار یوتون پشت این ضربه پنالتی قرار گرفته و در نهایت توپ با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت تا بازی همچنان با یک گل به سود آرژانتین ادامه پیدا کند اما این پایان ماجرا نبود.

 

1654134

 

لیونل مسی از داوری ویلتون پریرا سامپایو بسیار عصبانی بود و این خشم را در پستی که پس از بازی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد نیز نشان داد.

این فوق ستاره تیم ملی آرژانتین نوشت:« بازی سختی بود و بازی در آن دشوار بود. فضاهای بسیاری در پشت سر وجود داشت. هر بار که این داور قضاوت بازی ما را برعهده دارد، همین کار را انجام می‌دهد. به نظر می‌رسد که او این کار را از قصد می‌کند. اما این سه امتیاز بسیار مهم بود که ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر می‌کند.»

ادعاهای لیونل مسی در حالی مطرح شده که سامپایو آخرین بار در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا و در دیدار برابر اکوادور داوری بازی آرژانتین را برعهده داشت و در این بازی که با پیروزی 0-3 آلبی سلسته به پایان رسید، یک بازیکن از تیم حریف نیز اخراج شد.

 

1654149

 

این داور برزیلی سابقه قضاوت پنج دیدار در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه را نیز برعهده داشت که یکی از آنها دیدار آرژانتین برابر پرو در اکتبر 2017 بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید. این اولین باری بود که او در یکی از دیدارهای تیم ملی آرژانتین سوت می‌زد.

دومین قضاوت او برای تیم ملی آرژانتین در مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2019 و بازی برابر پاراگوئه بود. این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و سامپایو یک پنالتی به سود هر یک از دو تیم اعلام کرد. تک گل آرژانتین روی همین ضربه پنالتی و توسط لیونل مسی در دقیقه 57 به ثمر رسید و پنالتی اعلام شده به سود پاراگوئه در دقیقه 63 توسط درلیس گونزالس زده شد که فرانکو آرمانی آن را مهار کرد.

سومین قضاوت سامپایو برای آلبی سلسته در مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2021 و بازی برابر اروگوئه بود. این بازی نیز با تک گل رودریگز روی پاس گل مسی به سود آرژانتین به پایان رسید.

 

1654151

 

با توجه به این که این داور برزیلی تاثیر خاصی در نتایج به دست آمده توسط تیم ملی آرژانتین در سال‌های اخیر نداشته، مشخص نیست که دلیل واکنش شدید و بی‌سابقه لیونل مسی نسبت به عملکرد او در بازی شب گذشته برابر پرو چه بوده است.

آرژانتین در حال حاضر با کسب 25 امتیاز از 11 بازی پس از برزیل در رده دوم جدول مسابقات صعود به جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد.

دیدگاه‌ها