کد خبر : 1785764 | 23 مهر 1400 ساعت 18:50 | 12K بازدید | 4 دیدگاه

ناگلزمان: مسئله لواندوفسکی حل خواهد شد

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ تاکید کرد به زودی روند گلزنی های رابرت لواندوفسکی آغاز می شود.

ناگلزمان: مسئله لواندوفسکی حل خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، اخبار زیادی در مورد بروز اختلاف بین لواندوفسکی و مدیران بایرن مونیخ شنیده شده و البته این بازیکن در هفته های اخیر در گلزنی در بوندسلیگا ناکام بوده است. در آستانه دیدار حساس برابر لورکوزن، یولیان ناگلزمان در مورد این مسابقه و البته اهمیت رابرت لواندوفسکی در ترکیب بایرن مونیخ صحبت کرده است.

 

یولیان ناگلزمان در مورد تقابل با لورکوزن گفت: "من انتظار یک بازی هیجان انگیز را برای هواداران دارم، زیرا هر دو تیم فوتبالی تهاجمی بازی می کنند. لورکوزن فصل بسیار خوبی داشته و به وضوح پیشرفت کرده است. ما باید روز بسیار خوبی را سپری کنیم و با نگاه به جدول می توان به اهمیت بازی پی برد.

 

1650608

 

 ما بی صبرانه منتظر این دیدار هستیم. در دیدار قبلی برابر فرانکفورت کوین تراپ عکس العمل های فراوانی داشت، اما ما موقعیت های کافی برای باز کردن دروازه حریف داشتیم. روز یکشنبه ما شانس دیگری برای برداشتن گام بعدی داشته و باید بیشتر پیشرفت کنیم.

 

ناکامی رابرت لواندوفسکی در بازی های اخیر؟ به طور خودکار و با توجه به کیفیت لواندوفسکی و شانس های متعدد گلزنی بایرن مونیخ، این مسئله حل خواهد شد. من انتظار دارم همه چیز روز یکشنبه دوباره به حالت عادی بازگردد. البته من با لواندوفسکی صحبت می کنم، اما موضوع مهم تر کیفیتی است که این بازیکن در زمین به تیم اضافه می کند.

 

1648987

 

نیمکت نشینی های متوالی جمال موسیالا؟ من فقط می توانم 11 بازیکن را به میدان بفرستم. جمال در ابتدای فصل زمان بازی برای حضور در میدان داشت، اما ما همچنین باید مراقب سلامتی او باشیم. همچنین دیگر بازیکنان مانند لروی سانه و سرژ گنابری نیز ریتم خوبی دارند. جمال نیز به دلیل سبک بازی اش گزینه بسیار خوبی برای نیمکت است، زیرا می تواند برای تیم های دفاعی و موقعیت های تک به تک راه حل های خوبی پیدا کند. موسیالا هنوز بازیکن بسیار جوانی است و دیر یا زود خودش را ثابت می کند.

 

حواشی اخیر لوکاس هرناندز؟ او خوب تمرین کرده و برای دو بازی بعدی در برنامه من است. اگر مشکلات مصدوم وجود نداشته باشد، لوکاس هرناندز در ترکیب بایرن مونیخ بازی می کند."

دیدگاه‌ها