کد خبر : 1785982 | 24 مهر 1400 ساعت 22:12 | 30.5K بازدید | 2 دیدگاه

جنجال بزرگ در حساس‌ترین بازی هفته سری‌آ(عکس)

گل دوم لاتزیو مقابل اینتر باعث شد دیدار دو تیم به جنجال کشیده شود.

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو امشب در یکی از مهم ترین بازی های این هفته فوتبال ایتالیا میزبان اینتر بود؛ مسابقه ای که در ورزشگاه المپیکو رم برگزار شد و نهایتاً این شاگردان مائوریتزیو ساری بودند که در یک دیدار پر برخورد و جذاب حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دادند.

 

اما مسابقه امروز بین دو تیم لاتزیو و اینتر خالی از جنجال نبود. گل اول هر دو تیم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید اما جنجالی ترین قسمت مسابقه جایی بود که لاتزیو موفق شد در نیمه دوم برای بار دوم گلزنی کند؛ گلی که با اعتراض شدید اینتری ها و برخورد بازیکنان دو تیم همراه شد.

 

ماجرا از این قرار بود که روی یک صحنه فدریکو دی‌مارکو بعد از برخورد با بازیکن لاتزیو روی زمین افتاد. داور مسابقه هیچ خطایی تشخیص نداد و در ادامه شوت لائوتارو مارتینز توسط پپه رینا مهار شد.
در ادامه به نظر می‌رسید که باید بازیکنان لاتزیو توپ را به بیرون می فرستادند اما آنها این کار را انجام ندادند و در ادامه همان توپ به گل برتری این تیم توسط فیلیپه اندرسون تبدیل شد.

 

اما بعد از به ثمر رسیدن این گل بازیکنان اینتر به شدت از انجام ندادن بازی جوانمردانه توسط لاتزیویی ها عصبانی بودند و درگیری نسبتاً شدیدی بین ستاره‌ های دو تیم شکل گرفت؛ موضوعی که باعث شد داور مسابقه به سرگی میلینکوویچ ساویچ، لائوتارو مارتینز و فیلیپه اندرسون کارت زرد نشان دهد تا بازی مهم هفته سری‌آ جنجال بزرگی را تجربه کرده باشد.

 

 

1654737

 

1654745

 

1654743

 

1654739

 

 

اما این هم پایان کار نبود و در پایان بازی فیلیپه اندرسون دست به یک اقدام عجیب و غیرمنتظره زد. جایی که او بعد از سوت پایان مسابقه روی دوش هم تیمی سابق خود و ستاره کنونی اینتر یعنی خواکین کوریا پرید و یک جنجال دیگر را به وجود آورد؛ موضوعی که باعث شد داور مسابقه او را با کارت قرمز از زمین اخراج کند.

 

 

1654792

دیدگاه‌ها