کد خبر : 1786036 | 25 مهر 1400 ساعت 10:14 | 31.5K بازدید | 5 دیدگاه

روزهایی که باشو در لیگ یک جولان می‌داد(عکس)

مهدی قایدی که اینروزها شاهد درخشش و هنرنمایی او در ترکیب تیم شباب الاهلی امارات هستیم و به جادوگر جدید شهرت پیدا کرده است در تیم ایرانجوان بوشهر چهره شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیمی که نه تنها معرف مهدی قایدی بلکه معرف فوتبالیست های زیادی از بوشهر بوده است. نمونه اش مهدی طارمی. وقتی خرمزی یک هافبک ریز نقش را برای برتن کردن پیراهن ایرانجوان بوشهر انتخاب کرد کمتر کسی فکر می کرد او در میانه زمین چنان توپ را به گردش در بیاورد که  همه را مجذوب خود کند و از همه مهمتر با این جثه ریز به تنهایی به قلب خط دفاعی حریف بزند و با عبور از سد مدافعانی که هیکلشان با مهدی قایدی قابل قیاس نبود تیم را به گل برساند. زدن 10 گل درایرانجوان بوشهر که در ادامه مسیر سعید مفتخر سرمربی اش شد مهدی قایدی را به سر زبان ها برد و اینجا بود که این بازیکن بعد از صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی به اردوی این تیم دعوت شد و در ادامه مسیر به استقلال آمد و الان هم پیراهن تیم شباب الاهلی را برتن دارد. در این بین شباهت پیراهن شباب الاهلی با پیراهنی است که مهدی قایدی در ایرانجوان برتن داشت در نوع خود جالب است. مهدی قایدی همان مهدی قایدی است. باشوی فوتبال ایران تنها کمی بزرگ تر شده است اما با همان شیوه بازی می کند. البته او می گوید با تلاش هایی که دستیار استراماچونی داشت جایگیری او و نوع ضربه زنی اش به توپ بهتر شده است و اینروزها راحت تر از گذشته بازی می کند. 

 

هافبک مهاجم فصل گذشته استقلال در آخرین مصاحبه ای که با ما داشت می گفت از اینکه با علی کریمی در فوتبال امارات مقایسه می شود خیلی خوشحال است اما به هیچ وجه خود را در حد و اندازه های این بازیکن نمی داند. 

 

و مهدی قایدی منتظر است در ترکیب تیم ملی نقش اثر گذاری پیدا می کند و در تیم ملی هم همانند دوران حضور در ایرانجوان بوشهر جولان بدهد. و البته که آن روز دیر نیست. به خصوص که تیم ملی از 4 بازی گذشته 10 امتیاز به دست آورده است و در ادامه مسیر آرام تری را برای صعود به جام جهانی تجربه خواهد کرد. البته قرار نیست او جانشین مهدی طارمی یا سردار آزمون شود. چون بازیکنی است که از عقب به فضا می زند و می تواند در خط هافبک هم بازی کند. و این برگ برنده او در فوتبال است. چون از سوی مدافعان حریف یارگیری نمی شود و زمانی که از عقب به فضا می زند با توانمندی منحصر به فرد خود به خوبی چارچوب دروازه حریف را نشانه می گیرد.

 

1654859

 

1654860

 

1654857

 

1654858

دیدگاه‌ها