کد خبر : 1786070 | 25 مهر 1400 ساعت 13:22 | 9.4K بازدید | 14 دیدگاه

محرم و چالش دشوارتر در دومین سال مربیگری(عکس)

محرم نویدکیا در دومین سال مربیگری ماموریتی دشوارتر را باید به انجام برساند.

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته سپاهان در روز پایانی علی‌رغم شکست استقلال که با نتیجه 2 بر یک رقم خورد، نتوانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و سرانجام پس از یک فصل طولانی و فرسایشی با دو امتیاز اختلاف قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد.


لیگ بیستم اولین سال حضور محرم نویدکیا به عنوان سرمربی بود و او توانست عملکردی خیره کننده در بازگشت به فوتبال با نقش جدیدش داشته باشد. البته حالا در فصل پیش رو ماموریت او سخت‌تر هم شده و هواداران سپاهان که در فصل اول ذوق زده نمایش‌های تیم محبوبشان با محرم نویدکیا بودند، حالا تنها چیزی که می‌تواند خوشحالشان کند، کسب عنوان قهرمانی است.


محرم در این مسیر پس از جدایی چند بازیکن اصلی‌اش، با چندین بازیکن جدید کار را شروع کرده و با توجه به پیشینه‌ای که این بازیکنان نظیر احمدزاده، مغانلو و مسعود ریگی در فوتبال  ایران دارند، این امید وجود دارد که سپاهان تیم بهتری نسبت به فصل گذشته در اختیار داشته باشد و تنها ابهام تیم محرم نویدکیا به نظر می‌رسد در خط دروازه باشد؛ جایی که با جدایی پیام نیازمند، باید دید کنت و میرزازاد در آن چه عملکردی خواهند داشت.

 

1654913

 

1654914


آنچه مسلم است اینکه محرم نویدکیا در اولین سال مربیگری شاید خیلی برای کسب قهرمانی تحت فشار نبود، اما در سال دوم و با توجه به عملکردی که در سال اول ارائه کرده، به نظر می‌رسد نه خود و نه هواداران دیگر با عنوانی غیر از قهرمانی راضی نشوند.

دیدگاه‌ها