کد خبر : 1786195 | 25 مهر 1400 ساعت 22:08 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

23 بازیکن به همراه 5 عضو کادرفنی؛

قرارداد 28 شهر خودرویی رسماً ثبت شد (عکس)

عصر امروز بازیکنان فصل گذشته و دارای قرارداد شهر خودرو به هیات فوتبال خراسان رضوی رفتند و قراردادشان را برای صدور کارت بازی به ثبت رساندند.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که پنجره نقل و انتقالاتی شهر خودرو به دلیل شکایت مربی ایتالیایی بسته شده، با این‌حال عصر امروز جمعی از بازیکنان فصل گذشته که با این تیم قرارداد داشتند به همراه اعضای کادرفنی به هیات فوتبال خراسان رضوی مراجعه کردند و قراردادشان را به ثبت رساندند.

 

1655130

 

 

هدف از این حضور، صدور کارت بازی برای اولین مسابقه شهر خودرو در لیگ بیست و یکم مقابل آلومینیوم اراک بود؛ مهاجری برای این مسابقه و در جهت تکمیل لیست تیم خود، از 5 بازیکن امیدهای خود قرار است استفاده کند و 18 بازیکن دیگر هم که فصل گذشته در فهرست شهر خودرو بودند، امروز قراردادشان را ثبت کردند.

 

همچنین محمدرضا مهاجری سرمربی و هادی عقیلی مربی تیم شهر خودرو به همراه سیروس سنگچولی مربی دروازه‌بان‌ها و عماد مهاجری مربی بدنساز هم امروز قراردادشان را به ثبت رساندند تا در بازی نخست مقابل آلومینیوم اراک روی نیمکت تیم مشهد حضور پیدا کنند.

 

 

1655128

 

 

از میان بازیکنان ثبت قرارداد شده می‌توان به سعید جلالی‌راد، معراج پورتقی، صادق صادقی، احمد الجبوری، رحمان جعفری، محمد محمدزاده، مهرداد بایرامی و حسام پورهاشم اشاره داشت.

 

1655129

دیدگاه‌ها