کد خبر : 1786235 | 26 مهر 1400 ساعت 09:19 | 6.3K بازدید | 7 دیدگاه

آلگری: شرایط یوونتوس رو به بهبود است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی برابر رم از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد.

آلگری: شرایط یوونتوس رو به بهبود است

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری موفق شد چهارمین پیروزی متوالی خود را در دیدار برابر رم که شب گذشته در تورین برگزار شد به دست آورد و مویزه کین تک گل این بازی را به ثمر رساند.

در این میان شزنی نیز نقشی کلیدی را ایفا کرد چرا که موفق شد پنالتی که به سود تیم حریف اعلام شده بود را مهار کرده و اجازه مساوی شدن بازی در همان نیمه اول را ندهد.

آلگری پس از پایان بازی به DAZN گفت:« من نتیجه 0-1 را دوست دارم چون نتیجه خوبی است، خصوصا که ما موفق شدیم یک کلین شیت دیگر به ثبت برسانیم. رم از نظر فنی تیم خوبی است، آنها کیفیت بالایی دارند و مشکلات بسیاری را برای ما ایجاد کردند. ما موفق شدیم گل بزنیم و هرچه زمان پیش رفت عملکرد بهتری را به نمایش گذاشتیم. این پیروزی مهمی بود. یک گام دیگر به سوی صدر جدول برداشتیم. ما دیبالا، دلیخت و رابیو را در اختیار نداشتیم اما وقتی همه با این روحیه بازی کنند، تیم گلی دریافت نمی‌کنند.»

او در ادامه اضافه کرد:« ما موفق شدیم در زمان درست روند بازی را در اختیار گرفته و آهسته کنیم اما باید وقتی لازم است سرعت آن را بالا ببریم. من دروغ نمی‌گویم، احتمالا من هم کارهایی اشتباهی در ابتدای فصل انجام داده‌ام و انتخاب‌های بدی داشته‌ام. من هم باید به بازیکنانم عادت می‌کردم و شخصیت‌های آنها را می‌شناختم اما حالا شرایط یوونتوس رو به بهبود است.»

 

1655248

 

این مربی ایتالیایی همچنین در ادامه درباره برخورد گرمی که پس از سوت پایان بازی با مورینیو داشت گفت:« ما پیش از بازی می‌دانستیم که این بازی دشوار است. رم می‌توانست شایسته تساوی باشد اما نتیجه این بازی‌ها بر اثر یک حادثه تعیین می‌شوند و امشب خوشبختانه همه چیز به سود ما پیش رفت. باید بگویم که آنها نمایش خوبی را ارائه کردند و یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستند.»

مهار پنالتی نیز یک قدم رو به جلو برای شزنی به حساب می‌آمد که این فصل به شدت از سوی رسانه‌ها و هواداران این باشگاه مورد انتقاد بوده است. آلگری اظهار داشت:« شزنی تمامی اشتباهاتش در این فصل را در یک بازه زمانی انجام داد و حالا در حال نشان دادن کیفیتش و کمک به تیم است. ما باید در یک سوم پایانی پیشرفت کنیم و زمانبندی و حرکات بهتری داشته باشیم و در حال رسیدن به این نقطه هستیم.»

یوونتوس با این پیروزی تعداد امتیازاتش را به 14 امتیاز در هشت بازی رساند و موفق شد در رده هفتم جدول رده‌بندی در فاصله 10 امتیازی ناپولی صدرنشین قرار بگیرد که رکورد صددرصد پیروزی خود را حفظ کرده است.

 

دیدگاه‌ها