کد خبر : 1786284 | 26 مهر 1400 ساعت 13:12 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

بهتر است بازی های تیم امید در فیفا دی برگزار شد

حسینی: نفت MIS همیشه گردن‌کلفت است

سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت مطمئن است بازیکنان باتجربه رقیب، کار را برای تیم او سخت می کنند.

حسینی: نفت MIS همیشه گردن‌کلفت است

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در نخستین دیدار خود از فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، فردا میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود. مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان با بیان اینکه زمان برگزاری تمرینات تأثیری در نتیجه دیدارهای هفته نخست ندارد، اعلام کرد چنانچه دیدارهای تیم ملی امید در فیفا دی برگزار شود، مشکلی بابت حضور بازیکنان در اردوی این تیم وجود نخواهد داشت.

 

حسینی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا گفت: بعد از تغییر و تحولاتی که در تیم پیکان به وجود آمد، یکی از تیم هایی بودیم که تمریناتمان را زود آغاز کردیم. سعی کردیم تیمی جوان و در حد بضاعتمان جمع و جور کنیم. خدا را شکر تمرینات خوبی داشتیم اما چیزی که مهم است، این است که بازی نخست ربطی به این مسائل ندارد. بازی اول شرایط خودش را دارد و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. شاید تیم مقابل تیمی باشد که کارش را دیرتر آغاز کرده باشد اما با توجه به بازیکنان باتجربه ای که دارند، مطمئنم کار را برای ما سخت می کنند. فکر می کنم بازی اول ربطی به دیر یا زود شروع کردن تمرینات نداشته باشد و بچه های ما باید با تمرکز کامل، اعتماد به نفس و کم اشتباه ظاهر شوند تا بتوانیم این بازی سخت را رد کنیم.

 

1655364

 

وی درباره تجربه حضور در نفت مسجدسلیمان و شناخت این تیم و امیدواری به کسب 3 امتیاز گفت: همانطور که گفتم، به نظرم در بازی اول زمان شروع تمرینات اصلا مهم نیست چون یک بازیکن باتجربه می تواند در آن یک بازی عملکرد خود را به بهترین شکل انجام دهد. شناخت من نسبت به نفت مسجدسلیمان برای سال گذشته بود. فکر کنم نهایتا 6 بازیکن آنها از فصل گذشته باقی مانده باشد. کادرفنی آنها نیز عوض شده و تیم نسبتا جدیدی دارند و شناخت آنچنانی از آنها ندارم اما می دانم که نفت مسجدسلیمان همیشه تیم گردن کلفتی بوده که با توجه به سبقه فوتبالی که دارند، بازی ها را خیلی قوی شروع کرده اند و این یک هشدار برای ماست که باید حواسمان را جمع کنیم.

 

حسینی درباره غیبت بازیکنان امید و درخواست برای تعویق دیدارهای پیکان گفت: شروع  کار برای ما سخت است و ما در لیگ برتر دیدار آسانی نداریم. هنوز هم تیم ما تشکیل نشده و به آن انسجام نرسیده ایم و اگر بخواهیم 3 نفر از بازیکنانمان را از دست بدهیم، ضربه شدیدی به ما وارد می شود. این بازی های تیم ملی امید در فیفا دی برگزار نمی شود. در همان شروع کار سه نفر از بازیکنان ما که از مهره های خوب ما هستند و با ما نباشند، کار ما را سخت می کند. از طرفی نیز تیم ملی می خواهد در این مسابقات شرکت کند و آنها نیز دنبال این هستند که سهمیه را بگیرند. فدراسیون باید یک تصمیم درستی در این خصوص بگیرد که نه باشگاه ما ضربه بخورد و نه تیم ملی امید که با توجه به شرایطی که دارد، از این بابت ضرر کند. باید تعامل خوبی برقرار شود تا این مسئله را به نحو احسن حل کنیم.

 

مربی پیکان درباره داور جوان دیدار فردا گفت: من درباره داوران زیاد صحبت نمی کنم فقط آرزوی این را دارم که روز خوبی داشته باشد، با آرامش و خیلی قوی داوری کند.

 

او در پایان درخصوص مشکلات میان عدم هماهنگی بین تیم ملی امید و باشگاه ها بر سر استفاده از بازیکنان ملی پوش گفت: من فکر می کنم خود سرمربی تیم ملی امید در جریان هستند که این بازی ها باید در فیفا دی انجام شود. اگر این دیدارها در فیفا دی برگزار شود، بحث حضور بازیکنان در تیم ملی امید مشکلی را به وجود نمی آورد. من فکر می کنم بحث عدم موفقیت تیم ملی امید فراتر از بحث ندادن بازیکن از سوی باشگاه ها بوده که اکنون جای صحبت درباره آن نیست. اما اگر این دیدارها در فیفا دی برگزار شود، بحث بازیکن دادن و ندادن به تیم ملی امید خود به خود حل شود.

دیدگاه‌ها