کد خبر : 1786318 | 26 مهر 1400 ساعت 16:19 | 22.7K بازدید | 29 دیدگاه

یحیی ترکیب تیم بازنده را عوض می‌کند؟

تیم پرسپولیس در شرایطی مقابل الهلال شکست خورد که ضعف بازیکنان این تیم مشهود بود.

یحیی ترکیب تیم بازنده را عوض می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی با برنامه تمرینی بلافاصله پس از ورود به ایران، نشانه‌ای از نارضایتی کامل از اوضاع تیمش را به بازیکنان و طرفداران این تیم مخابره کرد. حالا نوبت بازیکنان است که چگونه به این ماجرا واکنش نشان دهند و رضایت کادرفنی را جلب کنند.

 

نکته مثبت برای سرخپوشان این است که تنها چهار روز بعد در دیداری حساس باید به مصاف فولاد بروند و این فرصتی بسیار خوب است تا نشان دهند دیدار با الهلال را پشت سر گذاشته‌اند و خیال کادرفنی را از بابت کیفیت فنی‌شان راحت کنند‌.

 

با این حال یحیی در طول بازی هم نشان داد که به وضوح از عملکرد بازیکنانی چون رضا اسدی رضایت ندارد. اینکه باوجود مصدومیت کامیابی‌نیا، اسدی تعویض شد و جایش را به یک مهره غیرتخصصی در آن پست داد، نشان می‌دهد که تا چه حد عملکرد ضعیفی داشته است.

 

همچنین یحیی به ضعف تیمش در سمت راست هم واکنش نشان داد و سیامک نعمتی را از زمین خارج کرد. نکته ناامیدکننده برای سرمربی پرسپولیس این است که بازیکنان جانشین هم عملکرد خوبی نداشتند.

 

در بین عناصر دفاعی آنهایی که تعویض نشدند را نباید با سایرین چندان متفاوت دانست و از نمایش ضعیف مبرا کرد.

 

پرسپولیس در فاز هجومی کم اثر ظاهر شد. مهدی ترابی به هیچ عنوان در عملکرد پرسپولیس موثر نبود و به نظر می‌رسید که در میدان سردرگم است و نمی‌تواند از سد بازیکنان الهلال بگذرد. عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی به خوبی تغذیه نشدند و خودشان هم وقتی به عقب برگشتند و توپ گرفتند، ناکام بودند. وحید امیری خسته از سفرهای پرتعداد و بازیهای متوالی، نای تلاش و دوندگی همیشگی را نداشت.

 

همه این ها باعث می‌شود تا احتمال تغییر در ارنج ۱۱ نفره محتمل باشد. پرسپولیس برابر تیمی بازی می‌کند که در خانه شکست ناپذیر، زهردار و خطرناک است و یک اشتباه می‌تواند نتیجه ای را به بار بیاورد که تیم یحیی گل‌محمدی را در بحرانی عمیق فرو ببرد. بنابراین حالا نوبت درخشش بازیکنانی است که برچسب ستاره را روی خود دارند و باید اوضاع را تغییر بدهند.

 

دیدگاه‌ها