کد خبر : 1786392 | 26 مهر 1400 ساعت 22:59 | 28.8K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش دی‌بروین به ناراحتی استرلینگ از نیمکت‌نشینی

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، به ناراحتی رحیم استرلینگ بابت نیمکت‌نشینی واکنش نشان داد.

واکنش دی‌بروین به ناراحتی استرلینگ از نیمکت‌نشینی

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2015 بود که رحیم استرلینگ در یک انتقال جنجالی با 50 میلیون پوند از لیورپول منچسترسیتی پیوست. این ستاره انگلیسی در شش فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی سیتی بوده و در کسب جام ها به این تیم کمک ویژه ای کرده است. با این حال از اواخر فصل گذشته این بازیکن کمتر توسط پپ گواردیولا در ترکیب اصلی به کار گرفته می شود؛ موضوعی که تداوم آن در فصل جدید نیز باعث شده شایعات زیادی درباره جدایی او از سیتی مطرح شود.

 

از طرفی در هفته های اخیر گزارش ها حاکی از آن بوده که بارسلونا علاقه زیادی به جذب ستاره انگلیسی دارد و ممکن است او در پنجره های بعدی نقل و انتقالاتی راهی این تیم شود؛ موضوعی که اخیرا خود استرلینگ نیز به آن چراغ سبز نشان داد و گفت: "اگر گزینه ای به منظور رفتن به جایی برای بیشتر بازی کردن وجود داشته باشد، من از آن استقبال می‌کنم. همانطور که گفتم فوتبال برای من مهمترین چیز است."

 

 

1645197

 

 

حالا و پیش از دیدار فردا شب منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل کلوب بروژ ستاره بلژیکی این تیم یعنی کوین دی بروین به حواشی استرلینگ واکنش نشان داده و می‌گوید: "به نظر من استفاده کردن از سیستم چرخشی اهمیت زیادی دارد چرا که ما در چهار رقابت مختلف حضور داریم. از طرف دیگر درک می کنم که او ناراحت باشد چرا که خودم هم یک بازیکن هستم و می‌دانم که ما برای رسیدن به فرم مطلوب نیاز داریم که ریتم و بازی خود را حفظ کنیم.

 

در برخی مواقع این مسئله که در یک مسابقه حضور داشته باشی و در بعدی نه، شرایط را دشوار می‌کند اما در عین حال تصمیم‌گیری در این مورد با سرمربی است. از طرفی کار او نیز دشوار است چراکه ما 22،23 بازیکن بین المللی و ملی پوش داریم که همگی از کیفیت شگفت‌انگیزی برخوردار هستند بنابراین به نظر من هر تصمیمی که مربی بگیرد درست است."

دیدگاه‌ها