کد خبر : 1786394 | 26 مهر 1400 ساعت 23:15 | 27.9K بازدید | 2 دیدگاه

پاسخ تند سرمربی آژاکس به سوال درباره ارلینگ هالند

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس، واکنش تندی به سوالی درباره ارلینگ هالند نشان داد.

پاسخ تند سرمربی آژاکس به سوال درباره ارلینگ هالند

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم شش امتیازی گروه C لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در چارچوب هفته سوم این رقابت ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ تقابل جذاب بین آژاکس و دورتموند که در ورزشگاه یوهان کرویف آره‌نا برگزار خواهد شد و نتیجه آن می‌تواند در تعیین سرنوشت صدرنشین گروه تاثیر گذار باشد.

 

اما قطعاً اصلی‌ترین امید تیم آلمانی برای گلزنی در مسابقه فردا شب کسی نیست به جز ستاره نروژی دورتموند یعنی ارلینگ هالند. او این روزها در بهترین فرم خود به سر می‌برد و در مسابقه ابتدای هفته دورتموند برابر ماینس در بوندسلیگا موفق شد دو گل به ثمر برساند بنابراین به نظر می‌رسد شاگردان اریک تن هاگ کار دشواری مقابل او پیش رو خواهند داشت.

 

 

1654679

 

 

اما سرمربی آژاکس در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل دورتموند واکنش تندی به سوالی درمورد ارلینگ هالند نشان داد و تاکید کرد که دیگر بازیکنان حریف نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اریک تن هاگ در این باره گفت: "ما مقابل هالند بازی نمی‌کنیم بلکه در برابر دورتموند قرار می گیریم. این که شما فقط درمورد هالند صحبت می‌کنید توهین به بقیه است. دورتموند تیمی بسیار عالی است که یک مهاجم خیلی خوب هم دارد و ما باید به عنوان یک تیم با آن مقابله کنیم."

دیدگاه‌ها