کد خبر : 1786395 | 26 مهر 1400 ساعت 23:40 | 196.6K بازدید | 11 دیدگاه

پشت پرده رو شدن دست ستاره آرژانتینی

افشای یک راز جنجالی درباره ماجرای خیانت ایکاردی

یک رسانه آرژانتینی راز حیرت انگیزی را در مورد ماجرای جنجالی مائورو ایکاردی و همسرش فاش کرد.

افشای یک راز جنجالی درباره ماجرای خیانت ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن یکی از سوژه های عجیب دنیای فوتبال طی یکی دو روز اخیر بوده است. واندا نارا، همسر مائورو ایکاردی این بازیکن را متهم کرد به خیانت کرده و اگرچه آنها دیروز در میلان با یکدیگر ملاقات کردند اما یک رسانه آرژانتینی گزارش می دهد که این زن و شوهر قطعاً از یکدیگر طلاق خواهند گرفت.

 

ماجرا از جایی شروع شد که واندا نارا در یک استوری اینستاگرامی جنجالی خیانت همسرش را فاش کرد. ماریا اوجنیو سوارز، خواننده 29 ساله آرژانتینی،  کسی بود که ستاره‌ پاری‌سن‌ژرمن با او ارتباط داشته و واندا نهایتاً از این موضوع مطلع شده است.

 

ایکاردی و واندا از 8 سال پیش زندگی مشترک خود را با یکدیگر آغاز کردند و طی سال‌های اخیر به نظر می رسید که همه چیز بین دو نفر خوب است اما حالا شرایط تغییر کرده و به نظر می‌رسد که یک خیانت از سوی ستاره آرژانتینی همه چیز را بین این زن و شوهر به هم زده است.

 

در 24 ساعت اخیر حالا شایعاتی در مورد خیانت مائورو ایکاردی به واندا نارا و ارتباط این بازیکن با یک مدل آرژانتینی منتشر شد تا دوباره انتقادات از این بازیکن شدت بگیرد. از طرفی مائورو ایکاردی صبح امروز و پس از انتشار اخبار از واندا نارا، تمرینات پاری سن ژرمن را از دست داده و در کمپ تمرینی این باشگاه غیبت داشته است. به نظر می رسد این مهاجم باتجربه دچار افسردگی شده و حال و روز مساعدی بعد از انتشار این اخبار در شبکه های اجتماعی ندارد.

 

 

1655531

 

 

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که واندا نارا تصمیم قطعی خود را برای جدایی از مائورو ایکاردی اتخاذ کرده چراکه او امروز در یک استوری اینستاگرامی تصویری از دست خود به اشتراک گذاشت و زیر آن نوشت: "دستم بدون حلقه قشنگ تر است."

 

بر اساس گزارشی که LAM آرژانتین منتشر کرده یک راز عجیب در مورد این ماجرا فاش شده است. بر این اساس واندا یک جاسوس خصوصی را استخدام کرده تا سر از کار همسرش در آورد و نهایتاً این ماجرا را متوجه شود. همچنین این منبع ادعا کرده که واندا موبایل ایکاردی را هک کرده و چند مکالمه بین او و خانم سوارز پیدا کرده است.

 

 

1654976

 

 

در ادامه این گزارش عنوان شده که مائورو ایکاردی در یکی از این پیام ها از خانم سوارز درخواست کرده که با او در مکانی که هیچ کس آنها را نشناسد ملاقات کنند. با این حال همانطور که گفته شد به نظر می‌رسد که زندگی مائورو ایکاردی و واندا نارا به پایان خط رسیده و این دو به زودی جدایی رسمی خود از یکدیگر را اعلام خواهند کرد؛ اتفاقی که می تواند روی زندگی حرفه‌ای ستاره آرژانتینی نیز تاثیر زیادی بگذارد.

دیدگاه‌ها