کد خبر : 1786396 | 26 مهر 1400 ساعت 23:28 | 70.8K بازدید | 22 دیدگاه

قدردانی ویژه از مدیرعامل آبی‌پوشان؛

واکنش فرهاد مجیدی به تمدید سه ساله (عکس)

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پستی اینستاگرامی نسبت به تمدید قرارداد خود واکنش داشت.

به گزارش "ورزش سه" دقایقی قبل باشگاه استقلال به صورت رسمی خبر از تمدید قرارداد سه ساله فرهاد مجیدی داد تا حضور مجیدی تا سال 1403 در میان آبی‌پوشان تضمین شود؛ این توافق سه هفته قبل انجام شده بود اما امشب پس از گذراندن امورات اداری، رسمیت پیدا کرد و مجیدی قرارداد سه ساله جدید خود را نیز به امضا رساند.

 

فرهاد مجیدی پس از این تمدید قرارداد در صفحه اینستاگرام خود به آن واکنش داشت و این‌چنین نوشت: امید و انرژی مثبتی که تیم مدیریتی آقای مصطفی آجورلو به باشگاه استقلال آوردند، زمینه‌ساز خبرهای خوب و مهمی برای باشگاه محبوب‌مان خواهد بود. وظیفه خودم می‌دانم که از درایت مدیرعامل محترم باشگاه استقلال تشکر کنم و بدون تردید این آغاز یک مسیر تاریخی برای استقلال خواهد بود.

 

مجیدی که در ماه‌های گذشته با مدیران باشگاه استقلال به اختلاف رسیده بود، پس از حضور آجورلو بارها از وی قدردانی کرده و امشب نیز بار دیگر در پیام اینستاگرامی خود از زحمات مدیرعامل باشگاه تشکر کرد تا نشان بدهد برخلاف گذشته، روابط میان سرمربی و مدیرعامل آبی‌پوشان در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد.

 

اتفاقی که می‌تواند کمک شایانی به موفقیت استقلال کند، چرا که در فصول گذشته شکاف میان کادرفنی و مدیریت باعث شده تا آبی‌پوشان لطمه زیادی را متحمل شوند.

 

1655527

دیدگاه‌ها