کد خبر : 1786463 | 27 مهر 1400 ساعت 12:26 | 42.5K بازدید | 10 دیدگاه

شماره جدید چشمی در استقلال مشخص شد

روزبه چشمی بازیکن جدید استقلال تصمیم گرفت تا در فصل جدید پیراهن شماره 6 را بر تن کند.

شماره جدید چشمی در استقلال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای خوب استقلال در تابستان امسال، بازگرداندن روزبه چشمی بود. بازیکنی که مانند یک آچار فرانسه است و می تواند در چندین پست برای فرهاد مجیدی به میدان برود. او در نقل و انتقالات سال گذشته راهی ام الصلال شد و پس از یک فصل حضور در لیگ ستارگان قطر، به ایران بازگشت.

 

پس از بازگشت روزبه به جمع استقلالی ها، اخباری مبنی بر اینکه این بازیکن چه شماره ای را انتخاب می کند، منتشر شد. از آنجایی که چشمی طی فصول گذشته و در استقلال پیراهن شماره 4 را می پوشید، گفته می شد که ممکن است سیاوش یزدانی این شماره را به رسم کسوت و سابقه روزبه به او اهدا کند اما چشمی برای جلوگیری از هرگونه حاشیه و دلخوری با این کار مخالفت کرد و در لیگ بعدی نیز یزدانی 4 را خواهد پوشید چرا که انگیزه های روزبه برای درخشش در پیراهن استقلال بسیار فراتر از مسائلی مانند شماره پیراهن است.

 

در دیدار دوستانه استقلال مقابل تیم ملی دانشجویان، روزبه با پیراهن شماره 5 به میدان رفت و حتی برخی از رسانه ها اعلام کردند او شماره عارف غلامی را در فصل جدید بر تن می کند که این مسئله نیز صحت ندارد چرا که غلامی در نقل و انتقالات زمستانی به تیم برمیگردد و روزبه نیز تصمیم گرفته است تا پیراهن شماره 6 را برای خود انتخاب کند.

 

پیش از این، بازیکنان مطرحی چون بهتاش فریبا، محمود فکری، امید ابراهیمی، کیانوش رحمتی، علی کریمی و جواد نکونام شماره 6 را بر تن کرده بودند و حالا روزبه چشمی به جدیدترین بازیکنی تبدیل می شود که این لباس را بر تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها