کد خبر : 1786645 | 28 مهر 1400 ساعت 01:22 | 103.7K بازدید | 106 دیدگاه

شانس در این شرایط معنا ندارد؛

ادعای جنجالی امباپه؛ لئو مسی بهترین بازیکن جهان است

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن مدعی شد لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است.

ادعای جنجالی امباپه؛ لئو مسی بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته دیگر برنده جایزه توپ طلای سال 2021 معلوم می شود و لیونل مسی و کریم بنزما هر دو از شانس بالایی برای دریافت این جایزه برخوردارند. اما در حالیکه کیلیان امباپه رابطه بسیار صمیمانه ای با بنزما دارد، بعد از برتری امشب برابر لایپزیش به تمجید از لیونل مسی پرداخته و هم تیمی جدید خود را بهترین بازیکن جهان توصیف کرد. مصاحبه ای که شاید باعث ناراحتی بنزما و البته هواداران فوتبال فرانسه بشود.

 

کیلیان امباپه گفت: "بازی کردن در لیگ قهرمانان دشوار است و اینجا همه مسابقات سخت است. امشب در خانه و در مقابل تماشاگران خودی بازی کرده، در نهایت برنده  و صدرنشین گروه خود شدیم، پس این چیزی است که شما باید به خاطر بسپارید.

 

1655942

 

ما نمایش بدی نداشتیم و فکر می کنم نکات مثبتی نیز در بازی پاری سن ژرمن وجود داشت. البته وقتی در مقابل تیم های خوب بازی می کنید، همیشه همه چیز عالی پیش نمی رود. اما خوش شانسی بی معناست و در چنین مسابقه ای نمی شود با تکیه بر شانس پیروز شد. ما ممکن است روزهای نه چندان خوبی هم داشته باشیم، اما فکر نمی کنم خوش شانس بودیم.

 

رفتار زیبای مسی و اهدای پنالتی به کیلیان امباپه؟ چنین کاری از سوی مسی طبیعی است و او رفتاری توام با احترام دارد. لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است و من همیشه معتقدم حضور او در ترکیب پاری سن ژرمن امتیاز بزرگی برای ماست. دو بار صاحب پنالتی شدیم، ضربه اول را لیونل مسی زد و پنالتی دوم را به من واگذار کرد."

 

دیدگاه‌ها