کد خبر : 1786658 | 28 مهر 1400 ساعت 09:39 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

با آوای رزم در لیگ مبارزه می کنم

آسیابری: برای کسب مدال طلا به دبی می‌روم

عضو تیم ملی کاراته ایران گفت: یک مدال برنز جهانی را در کارنامه خود دارم و در دومین حضور روی تاتامی قهرمانی جهان به دنبال کسب مدال طلا هستم.

آسیابری: برای کسب مدال طلا به دبی می‌روم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، علی اصغر آسیابری اظهار داشت: بعد از حضور در اردوهای متوالی و با نظر کادر فنی مسابقات انتخابی برگزار شد که موفق شدم در پایان به عنوان نفر اصلی تیم ملی در وزن ۷۵- کیلوگرم برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان انتخاب شوم.
 

وی افزود: سال ۲۰۱۶ در مسابقات جهانی لینز اتریش عضو تیم ملی در وزن ۷۵- کیلوگرم بودم که موفق به کسب مدال برنز شدم. در مسابقات ۲۰۱۸ مادرید بهمن عسگری بود که طلا گرفت و حالا بعد از گذشت ۵ سال و البته با تجربه بیشتر و با تلاش مضاعف یک بار دیگر شانس مبارزه روی تاتامی جهانی را به دست آورده ام. سخت تمرین خواهم کرد تا در بهترین شرایط به این مسابقات اعزام شده و ان شاالله بتوانم مدال آقا بهمن را تکرار کنم.

 

ملی پوش کاراته ایران با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی اظهار داشت: اردوها خیلی خوب و با امکانات مناسب در حال برگزاری است، کادر فنی تلاش مضاعفی دارند و اعضای تیم هم به شدت تمرین می‌کنند تا در فاصله زمانی باقی مانده به مسابقات جهانی امارات به آمادگی مطلوب دست پیدا کنند.

 

آسیابری در خصوص شناخت از حریفان خود در مسابقات جهانی امارات گفت: در وزن ۷۵- کیلوگرم چند سالی است که تورنمنت‌های متعدد و سطح بالایی را تجربه کرده ام و با بهترین‌های دنیا چندین و چند بار مبارزه کرده ام. شناخت خوبی از همه رقبا دارم. نکته مهم اینجاست که برای کسب مدال جهانی باید شرایط بدنی خوبی داشته باشیم و برابر هر حریفی به پیروزی دست پیدا کنیم.

 

وی در پایان در خصوص لیگ هم گفت: برای فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور با تیم آوای رزم به توافق رسیدم و در صورت برگزاری این مسابقات بتوانم بهترین نتیجه را همراه با سایر اعضای تیم کسب کنیم.

دیدگاه‌ها