کد خبر : 1786672 | 28 مهر 1400 ساعت 10:12 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: باید گل‌های بیشتری به شریف می‌زدیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که بازیکنانش می‌توانستند با اختلاف گل بیشتری برابر شریف پیروز شوند.

اینزاگی: باید گل‌های بیشتری به شریف می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و شریف تیراسپول شب گذشته در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان اینزاگی موفق شدند با نتیجه 1-3 در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی برسند.

شریف تیم شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها بود و پیش از این موفق شده بود در برابر شاختار دونتسک و رئال مادرید به پیروزی برسد اما در نهایت اینتر موفق شد روند بردهای این تیم در لیگ قهرمانان را قطع کند.

اینزاگی پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« ما بازی را انجام دادیم که برای آن آماده شده بودیم. شریف با دو پیروزی برابر رئال مادرید و شاختار به سن سیرو قدم گذاشت. ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم اما متحد ماندیم. هنوز جای پیشرفت زیادی داریم. کارهای زیادی هست که باید انجام دهیم.»

 

1656006

 

او در ادامه اضافه کرد:« ما مقابل باشگاه‌هایی چون شریف قرار می‌گیریم که دست به دفاع عمقی می‌زنند، نمی‌توانیم اشتباهات تاکتیکی زیادی انجام دهیم. من این احساس را داشتم که ممکن است موقعیت زیادی روی ضدحمله به آنها بدهیم. می‌دانیم که نیاز به پیشرفت داریم. ما به اندازه کافی گل نمی‌زنیم. در این بازی 13 یا 14 موقعیت بسیار خوب خلق کردیم، بسیار خوب بازی کردیم اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.»

این مربی ایتالیایی همچنین درباره شرایط بازیکنان تیمش گفت:« ما هنوز در حال ریکاوری هستیم. چالهان اوغلو قادر به حضور در میدان نیست، کوره‌آ صددرصد آماده نیست و گالیاردینی تازه برگشته است. ما منتظر هستیم تا تمامی بازیکنان به ترکیب برگردند. ما به تمام بازیکنان نیاز داریم چون در حال حاضر هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها