کد خبر : 1786700 | 28 مهر 1400 ساعت 11:38 | 8.2K بازدید | 9 دیدگاه

فروزان و تقابل جذاب و حیثیتی برابر تراکتور

گلر گل گهر سیرجان در اولین تقابل این فصل خود، جدالی جذاب را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان که توانست فصل گذشته با نمایشی موفق در جام حذفی، فولاد خوزستان را به قهرمانی این رقابت‌ها برساند، در این فصل چالشی تازه را دنبال خواهد کرد و نکته جالب اینکه در اولین گام باید برابر تراکتور به میدان برود. 

 

دروازه‌بان باتجربه گل گهر سیرجان که در دیدارهای تدارکاتی توانسته نظر امیر قلعه نویی را به خود جلب کند و با اعتمادبنفس بالایی آماده شروع فصل شده است، با توجه به اتفاقاتی که در دوره حضورش در تراکتور شکل گرفته بود، اکنون با انگیزه‌ای متفاوت آماده این جدال شده است. فروزان در مقطعی که در تراکتور حضور داشت با توجه به اشتباهش در جدال با سپیدرود با اتهاماتی مواجه شده بود که باعث شد مدتی از فوتبال دور باشد. او البته توانست در نهایت حکم تبرئه خود را خود دریافت کند و فصل گذشته نیز در ترکیب فولاد خوزستان برابر تراکتور به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت.

 

1656037

 

فروزان امروز در جدال با تراکتور نیز با همان انگیزه سابق به میدان خواهد رفت تا نشان دهد تعبیر آنها در خصوص اشتباه عمدی‌اش در این تیم، اشتباه بوده است و امیر قلعه نویی نیز امیدوار است با عملکرد موفق گلر باتجربه تیمش، فصل را با نتیجه مناسبی استارت بزند. 

 

گل گهر سیرجان فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با شکست برابر استقلال از دور رقابت‌ها کنار رفته بود و در لیگ برتر نیز با حضور در جایگاه پنجم از دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند. آنها در نقل و انتقالات تابستانی این فصل توانستند مهره‌های قابل اعتنایی را به سیرجان بکشانند و باید دید در فصل جدید چه عملکردی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها