کد خبر : 1786711 | 28 مهر 1400 ساعت 12:35 | 42K بازدید | 8 دیدگاه

محرومیت‌های سنگین در انتظار فینالیستهای غرب آسیا

پس از درگیری هایی که در پایان دیدار الهلال و النصر رخ داد، احکام سنگین انضباطی در انتظار خاطیان خواهد بود.

محرومیت‌های سنگین در انتظار فینالیستهای غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، الهلال پس از پیروزی در دربی بزرگ شهر ریاض، به عنوان نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد. تقابل فوق العاده حساس و دیدنی میان دو تیم همشهری که از سوی رسانه های سعودی به عنوان دربی قرن نامیده شد، با نتیجه 2 بر یک به سود آبی های ریاض به پایان رسید.

 

اما پس از سوت پایان بازی، درگیری های شدیدی میان بازیکنان دو تیم رخ داد. عبدالرزاق حمدالله مهاجم النصر با علی البلیهی مدافع الهلال وارد درگیری های شدیدی شد به نحوی که بازیکنان دو تیم و نیروهای امنیتی نیز مجبور به مداخله در این تنش ها شدند.

 

1656060

 

حسین عبدالغنی سلیمانی مدیر ورزشی النصر و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عربستان که تا همین سال گذشته برای الاهلی به میدان می رفت، در پایان این بازی وارد زمین شد و با سلمان الفرج کاپیتان الهلال و تیم ملی عربستان وارد درگیری های فیزیکی شد.

 

تصاویری از عبدالغنی منتشر شده که او انگشتانش را در چشمان علی البلیهی مدافع الهلال فرو برده و همین مسئله باعث شده تا رسانه های سعودی از محرومیت سنگین وی خبر دهند. چند روز پیش از آغاز مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود که AFC با صدور اطلاعیه ای از جریمه سنگین و محرومیت های 4 تا 6 ماهه افرادی خبر داد که منجر به شروع درگیری های فیزیکی شوند و دقیقا این اتفاق در دربی ریاض رخ داد.

 

1656059

 

ولید الفرج یکی از معروف ترین مجریان عربستانی در برنامه شب گذشته "أکشن مع ولید" اعلام کرد که کریس بیث داور مسابقه به حسین عبدالغنی یک کارت قرمز نشان داده است. در همین رابطه، سعود الصرامی یکی از خبرنگاران مطرح سعودی مدعی شد که عبدالغنی با جریمه سنگین و محرومیتی طولانی مدت از سوی AFC مواجه خواهد شد. این خبرنگار به هواداران الهلال اطمینان داد که خطری بازیکنان این تیم را برای دیدار فینال تهدید نمی کند.

 

1656062

 

1656061

دیدگاه‌ها