کد خبر : 1786712 | 28 مهر 1400 ساعت 12:33 | 23.4K بازدید | 18 دیدگاه

فرصت یونایتد به سولسشر: فقط دو بازی!

بازیکنان منچستریونایتد معتقد هستند که اوله گونار سولسشر، سرمربی این تیم، تنها در دو بازی پیش رو فرصت دارد تا توانایی‌هایش را اثبات کند.

فرصت یونایتد به سولسشر: فقط دو بازی!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران یونایتد پیش از این مدعی شده بودند که جایگاه سولسشر امن است و آنها هنوز باور دارند که این مربی علیرغم کسب نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر بهترین گزینه برای هدایت شیاطین سرخ به حساب می‌آید.

اما بعضی از بازیکنان بر این باور هستند که دیدار چهارشنبه شب برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان و بازی روز یکشنبه برابر لیورپول نقش بسیار مهمی را در آینده این مربی روی نیمکت یونایتد ایفا خواهد کرد.

یکی از منابع نزدیک به این باشگاه به سان اسپورت گفت:« بعضی از بازیکنان فکر می‌کنند که سولسشر دو بازی فرصت دارد و اگر یونایتد در این دو بازی به پیروزی نرسد، احتمال دارد که این مربی از کار برکنار شود. این دو بازی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر اهمیت زیادی برای باشگاه دارند. این تیم در حال حاضر در موقعیت بدی است. اگر یونایتد در این دو بازی به پیروزی نرسد، بعید است که سولسشر آینده طولانی در باشگاه داشته باشد.»

 

1645608

 

یونایتد در دیدار این هفته خود برابر لسترسیتی در لیگ برتر با نتیجه 2-4 شکست خورد و پل پوگبا پس از بازی علنا اعلام کرد که چیزی در تیم باید تغییر کند و به نظر می‌رسد که او تنها کسی نیست که چنین احساسی دارد.

گفته می‌شود که احساس بسیاری از بازیکنان در رختکن یونایتد به همین شکل است. آنها نگران هستند که شاید سولسشر مربی مناسبی برای هدایت این تیم و رساندن آنها به جام قهرمانی لیگ برتر یا لیگ قهرمانان نباشد.

با این حال پیش از این نیز پیش آمده که سولسشر درست در زمانی که بیش از هر وقت دیگری به کسب نتایج خوب نیاز داشته، موفق شده عملکرد موفقیت‌آمیزی را به ثبت برساند و شاید این بار نیز موفق به انجام چنین کاری شود.

دیدگاه‌ها