کد خبر : 1786717 | 28 مهر 1400 ساعت 13:14 | 33.1K بازدید | 6 دیدگاه

طعنه سنگین هواداران الهلال: البلیهی پارک!

پس از جنجال های شب گذشته در پایان دیدار الهلال و النصر، هواداران آبی های ریاض اسم ورزشگاه خانگی رقیبشان را به البلیهی پارک تغییر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار الهلال و النصر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، همانطور که انتظار می رفت بسیار جنجالی و پرتنش از آب درآمد و بازیکنان دو تیم در پایان این مسابقه با یکدیگر درگیر شدند و حتی حسین عبدالغنی مدیر ورزشی النصر نیز وارد این مشاجرات لفظی و فیزیکی شد که ممکن است محرومیت های سنگینی را برای او در پی داشته باشد.

 

پیش از سوت پایان این دیدار، علی البلیهی مدافع الهلال در یک صحنه با عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی النصر وارد مجادلات لفظی شد که این درگیری ها پس از سوت پایان بازی توسط کریس بیث داور مسابقه به اوج خود رسید و این دو بازیکن با همدیگر گلاویز شدند. نیروهای امنیتی و نیمکت نشینان دو تیم نیز برای برپایی آرامش وارد زمین مسابقه شدند تا به این تنش ها پایان دهند.

 

 

1656083

 

 

پس از گذشت دقایقی، علی البلیهی مدافع الهلال پرچم بزرگی که روی آن نشان الهلال وجود داشت را به وسط زمین برد و میله این پرچم را در مرکز زمین ورزشگاه مرسول پارک، استادیوم خانگی النصر کاشت.

 

1656084

 

تصاویر نصب پرچم الهلال در وسط زمین ورزشگاه خانگی رقیب، به سرعت فضای مجازی عربستان را در نوردید. این کار البلیهی، یادآور حرکت گرام سونس سرمربی سابق گالاتاسرای بود که چندین سال پیش و پس از پیروزی در دربی بزرگ ترکیه مقابل فنرباغچه، پرچم تیمش را در وسط ورزشگاه اختصاصی حریف کاشت.

 

1656082

 

پس از این اقدام طعنه آمیز و تحقیرکننده مدافع الهلال، هواداران این تیم با شیطنت های جالب توجهی اقدام به ویرایش نام استادیوم خانگی النصر در بخش گوگل مپ کردند. الهلالی ها لوکشین هایی با نام "البلیهی پارک" را با کنایه به نام ورزشگاه "مرسول پارک" در قسمت نقشه های گوگل درج کردند تا بدین صورت رقیب دیرینه و سنتی خود را مورد تمسخر قرار دهند.

دیدگاه‌ها