کد خبر : 1786860 | 28 مهر 1400 ساعت 21:51 | 73.2K بازدید | 3 دیدگاه

لوکاکو از اوج فاصله گرفته؛

افت عجیب ستاره گران‌قیمت چلسی؛ به خودت بیا!

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی در هفته های اخیر دچار افت محسوسی شده است.

افت عجیب ستاره گران‌قیمت چلسی؛ به خودت بیا!

به گزارش "ورزش سه"، تلاش چلسی برای جذب یک مهاجم جدید و گلزن بالاخره در هفته های پایانی بازار تابستانی نتیجه داده و این تیم دست به خرید بزرگی زد. روملو لوکاکو، مهاجم درخشان اینتر در دو فصل گذشته با 98 میلیون پوند راهی تیم سابق خود شده و گران قیمت ترین خرید تاریخ این باشگاه لقب رفت. چلسی فصل گذشته علیرغم سرمایه گذاری روی تیمو ورنر نتیجه خوبی نگرفته و برای جذب این ستاره تنومند بلژیکی با اینتر به توافق رسید.

 

1656307

 

کار در چلسی به بهترین شکل ممکن برای روملو لوکاکو آغاز شد و او در همان دقایق ابتدایی پوشیدن لباس این تیم موفق شد در دربی لندن دروازه آرسنال را باز کند. در ادامه و در چهار مسابقه ابتدایی، این بازیکن با زدن چهار گل نشان داد شرایط با دوره اول حضور در چلسی متفاوت بوده و آبی های لندن این بار مهاجم ترسناکی را به خدمت گرفته اند.

 

اما روند گلزنی های روملو لوکاکو به یکباره متوقف شده و او دچار افت محسوسی شد. این بازیکن در شش بازی گذشته که پنج بار هم فیکس بوده، حتی یک بار نیز دروازه حریفان چلسی را باز نکرده است. آبی های لندن ابتدای هفته در دیداری دشوار و با تکیه بر درخشش ادوارد مندی تیم برنتفورد را مغلوب کردند و روملو لوکاکو فقط یک ضربه به سمت دروازه حریف زد.

 

چلسی این فصل در 12 بازی خود 13 گلزن داشته و وظیفه گلزنی در این تیم به خوبی تقسیم شده است، اما توماس توخل امیدوار است روند افت محسوس روملو لوکاکو در دیدار مقابل مالمو در لیگ قهرمانان تمام شده و او دوباره تبدیل به مهاجم هراس انگیز دوران دو ساله حضور خود در اینتر بشود.

 

1642955

دیدگاه‌ها