کد خبر : 1786878 | 28 مهر 1400 ساعت 23:29 | 28.9K بازدید | 3 دیدگاه

وضعیت اسفناک ورزشگاه مسجد سلیمان (عکس)

چمن استادیوم شهید بهنام محمدی در آستانه دیدار حساس با سپاهان، وضعیت عجیب و فاجعه باری دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر از روز گذشته آغاز شد و از هفته نخست، تنها دیدار فولاد و پرسپولیس باقی مانده است و تیم ها خود را برای هفته دوم آماده می کنند اما انتشار تصاویری از مسجدسلیمان، نگرانی ها را افزایش داده است.

 

نفت مسجدسلیمان در نخستین دیدار خانگی خود در لیگ بیست و یکم، روز یکشنبه باید پذیرای سپاهان یکی از تیم های مدعی لیگ امسال و نائب قهرمان دوره گذشته این رقابت ها برود اما در فاصله 4 روز تا برگزاری این دیدار، انتشار تصاویری از وضعیت فاجعه بار چمن استادیوم شهید بهنام محمدی، باعث نگرانی های زیادی شده است.

 

با وجود اینکه مسئولین مسجدسلیمان از مدت ها پیش کاملا به این موضوع آگاه بودند که باید با آغاز رقابت های لیگ برتر دیدارهای نفت را در این ورزشگاه برگزار کنند، اما وضعیت چمن این ورزشگاه باعث بروز شائبه هایی شده است.

 

البته مشکلات نفت تنها به وضعیت چمن استادیوم خانگی این تیم محدود نمی شود. طبق شنیده ها، در خوابگاه بازیکنان نفت در شهر مسجدسلیمان، عقرب کشف شده که سلامتی بازیکنان را در معرض خطر قرار داده و این وضعیت اسفناک در شروع لیگ برتر، زیبنده تیم ریشه دار نفت مسجدسلیمان نیست.

 

1656336

دیدگاه‌ها