کد خبر : 1786883 | 29 مهر 1400 ساعت 00:23 | 18.7K بازدید | 19 دیدگاه

بنفیکا 0-4 بایرن: طوفان 20 دقیقه‌ای باواریایی‌ها

بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 4-0 بنفیکا را شکست بدهد.

بنفیکا 0-4 بایرن: طوفان 20 دقیقه‌ای باواریایی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در دو دیدار قبلی اش با نتایج 3-0 و 5-0، بارسا و دینامو کیف را شکست داده بود، امشب هم با زدن چهار گل به بنفیکا، به روند درخشانش در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ ادامه داد.

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 2، روی پاس کینگزلی کومان، این روبرت لواندوفسکی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. ضمن اینکه داور هم آفساید ستاره لهستانی بایرن را اعلام کرد.

سه دقیقه بعد نوبت لروی سانه بود که روی پاس مارسل سابیتزر صاحب موقعیت شود اما ضربه او از کنار دروازه بنفیکا به بیرون رفت. برتری بایرنی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 9، چیزی نمانده بود که قفل دروازه بنفیکا باز شود اما ضربه سر لواندوفسکی روی ارسال خطرناک کومان را ولاچودیموس، دروازه بان میزبان، دفع کرد.

 

1656361

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم پیش کشید اما در دقیقه 22، باز هم این بایرنی ها بودند که صاحب موقعیت شدند اما سانه بار دیگر ضربه اش را خارج از چهارچوب و به بیرون زد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 32، بازیکنان میزبان صاحب اولین موقعیت جدی شان شدند اما واکنش تماشایی مانوئل نویر مانع از گلزنی داروین شد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بایرنی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و حتی در دقیقه 43، لواندوفسکی توانست روی ارسال کومان، دروازه ولاچودیموس را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم بایرن شروع بهتری داشت و چیزی نمانده بود که بنجامین پاوارد قفل دروازه بنفیکا را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

برتری بایرن ادامه داشت و در دقیقه 53، توماس مولر دروازه میزبان باز کرد اما این باز هم VAR گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. دو دقیقه بعد بنفیکا می توانست با شوت تماشایی گونچالوس پیش بیفتد اما بار دیگر نویر با واکنشی به موقع دروازه تیمش را نجات داد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 70، سرانجام بایرن به گل رسید. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه بود که لروی سانه با ضربه ای تماشایی موفق شد قفل دروازه حریف را باز کند.

 

1656387

 

برتری بایرنی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 80، این تیم به گل دوم رسید. روی حرکت سرژ گنابری از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بود که اورتون، مدافع بنفیکا، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

فشار حملات بایرن ادامه داشت و در دقیقه 82، این تیم به گل سوم رسید. این بار هم روی یک حرکت از سمت راست بود که توپ مقابل دروازه به سانه رسید و او هم فداکارانه به لواندوفسکی پاس داد تا این ستاره لهستانی با یک ساده، گل سوم را به نام خود ثبت کند.

 

1656385

اما این هم پایان کار نبود و دو دقیقه بعد، سانه گل چهارم را به نام خود ثبت کرد. روی حرکت خوب استانیسیچ و پاس رو به عقب او، سانه با یک ضربه دقیق، گل دوم خود در این دیدار را به ثمر رساند.

 

1656386

 

در دقایق پایانی بایرنی ها به خوبی بازی را کنترل کردند و در نهایت بازی با همان نتیجه 4-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها