کد خبر : 1786884 | 29 مهر 1400 ساعت 00:24 | 12K بازدید | 3 دیدگاه

چلسی ۴-۰ مالمو؛ نمایشی در حد مدافع عنوان قهرمانی

چلسی در یک بازی کاملاً یک طرفه موفق شد با چهار گل مالمو را شکست دهد.

چلسی ۴-۰ مالمو؛ نمایشی در حد مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ که در مسابقه قبلی خود برابر یوونتوس شکست خورده بود، امشب در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مالمو سوئد رفت که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 4-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

در همان لحظات ابتدایی بازی چلسی می توانست به گل اول دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد. روملو لوکاکو پاس بسیار خوبی را برای تیمو ورنر ارسال کرد اما این ستاره آلمانی نتوانست به توپ ضربه بزند. البته داور آفساید هم اعلام کرده بود که در تصاویر آهسته این تصمیم اشتباه به نظر می‌رسید.

 

در دقیقه 9 همکاری دو مدافع میانی چلسی به گل اول این تیم منجر شد. ارسال تیاگو سیلوا به روی دروازه با ضربه زیبای آندریاس کریستنسن همراه شد تا چلسی با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

 

 

1656351

 

 

حملات چلسی همچنان ادامه داشت و این توانست به گل دوم هم دست پیدا کند. خطای شدید مدافع مالمو روی روملو لوکاکو باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. جورجینیو پشت توپ ایستاد و دروازه مالمو باز کرد تا نتیجه 2-0 شود. بعد از این صحنه لوکاکو به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.

 

در ادامه نیمه اول نیز چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست گل دیگری وارد دروازه مالمو کند تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه 2-0 به سود شاگردان توماس توخل خاتمه پیدا کند.

 

 

1656349

 

 

چلسی نیمه دوم را هم طوفانی و هجومی آغاز کرد و توانست در همان ابتدا به گل سوم دست پیدا کند. کای هاورتز روی پاس هادسون اودوی و در مسافت تقریباً تک به تک تک دروازه مالمو را باز کرد تا نتیجه 3-0 شود.

 

 

1656350

 

 

در دقیقه 57 خطا روی آنتونیو رودیگر باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. باز هم جورجینیو پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه مالمو را باز کند و اختلاف را به چهار گل افزایش دهد.

 

 

1656347

 

 

در ادامه مسابقه چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت و بیشتر سعی کرد کار را کنترل کند تا بازی با همان نتیجه 4-0 تمام شود و شاگردان توماس توخل با شش امتیاز بعد از یوونتوس در رده دوم جدول گروه قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها