کد خبر : 1786890 | 29 مهر 1400 ساعت 00:43 | 26.4K بازدید | 1 دیدگاه

آپدیت اطلاعات نقل و انتقالاتی لیگ برتری ها

وبینار آموزشی TMS برای مدیران و کاربران TMS باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد.

آپدیت اطلاعات نقل و انتقالاتی لیگ برتری ها

به گزارش ورزش سه، با توجه به اهمیت موضوع آموزش و به روزرسانی اطلاعات مدیران TMS باشگاه­های لیگ برتر، با پیگیری های مشترک روابط بین الملل فدراسیون و محمد رضا کسرایی، نماینده سازمان لیگ پس از برگزاری جلسات مورد نیاز و  انجام هماهنگی لازم با بخش TMS فیفا،  وبینار آموزشی آنلاین مدیران TMS باشگاه های لیگ برتر کشور در روزهای 26 و 27 مهرماه با حضور مدرسین فیفا و حقوقدانان ورزشی کشور برگزار شد.

 

لازم به توضیح است، این وبینار از روز دوشنبه توسط حسن کامرانی فر، سرپرست دبیرکلی افتتاح شد. در ادامه آنابل بلزونسه، مدیر آموزش و پشتیبانی TMS  فیفا و اولاجید اوجوو ، مشاور حقوقی و تطبیق قوانین فیفا، در مورد نحوه استفاده از TMS و قوانین و مقررات جاری حاکم، اطلاعات و توضیحات لازم را به شرکت کنندگان در جلسه ارائه کردند.

 

در پایان روز اول وبینار جلسه پرسش و پاسخ برگزار و نمایندگان فیفا به پرسش های شرکت کنندگان در جلسه پاسخ دادند.

 

همچنین در روز دوم این وبینار آموزشی با توجه به اهمیت موضوع آگاهی از نحوه عقد قرارداد با بازیکنان حرفه ای فوتبال، الزاماتی که می بایست از سوی باشگاه های فوتبال در قرارداد بازیکنان حرفه ای فوتبال مورد توجه قرار گیرد توسط روزبه وثوق احمدی از حقوقدانانان بین المللی ورزشی و وکیل معتمد فیفا تدریس شد و در ادامه جلسه پرسش و پاسخ مرتبط با این بحث برگزار و به سوالات شرکت کنندگان در این زمینه پاسخ داده شد.

دیدگاه‌ها