کد خبر : 1786892 | 29 مهر 1400 ساعت 01:11 | 208.3K بازدید | 194 دیدگاه

یک سناریوی شیرین دیگر در تئاتر رویاها؛

شکست ناپذیر مثل رونالدو؛ غرش کریس معجزه کرد (عکس)

فوق ستاره تیم منچستریونایتد یک بار دیگر در نقش رهبری تمام عیار تیمش را به سمت پیروزی سوق داد.

شکست ناپذیر مثل رونالدو؛ غرش کریس معجزه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین 4-2 مقابل لسترسیتی در شروع این هفته، انتقادات از سولسشر را به اوج رساند و بخش عظیمی از هواداران منچستر یونایتد خواستار برکناری این مربی و استخدام یک چهره بزرگ برای نیمکت تیم شان بودند. یونایتد در 3 بازی اخیر خود در لیگ برتر از 9 امتیاز ممکن موفق به کسب تنها یک امتیاز شده بود و امشب در حالی مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت که با هیچ نتیجه ای جز برد نمی توانست هوادارانش را راضی کند.

 

1656395

 

برخلاف پیش بینی ها این آتالانتا بود که در همان نیمه اول با به رخ کشیدن برتری خود، دو بار دروازه منچستر را باز کرد تا بهت و حیرت ورزشگاه مملو از تماشاگر اولدترافورد را فرا بگیرد. مثل همیشه وقتی اوضاع خراب شد، همه نگاه ها به سمت کریستیانو رونالدو بود؛ هواداران منچستر که به نظر می رسد اعتماد خود را نسبت به سرمربی تیم از دست داده اند، دلخوش به معجزه دوباره کریس برای یک کامبک رویایی بودند؛ کامبکی که بعد از پایان نیمه اول با شکست 2-0 خیلی سخت به نظر می رسید.

 

واکنش رونالدو بعد از دریافت گل دوم از آتالانتا در دقیقه 28 خیلی جالب بود. او که به شدت از شرایط موجود عصبانی بود به سبک همیشه سعی در تهییج هم تیمی هایش داشت تا تلاش خود را در زمین چند برابر کنند. عصبانیت کریس که با فریادهای بلند او در جو سنگین اولدترافورد درهم آمیخته شده بود، در نیمه دوم کارساز شد و منچستر توانست با زدن 3 گل، بازی 2-0 باخته را با برد 3-2 عوض کند.

 

1656380

 

1656394

 

1656396

 

رشفورد و مگوایر در دقایق 53 و 75 دروازه آتالانتا را باز کردند تا بازی مساوی شود. هواداران منچستر و رونالدو اما راضی به این نتیجه نبودند و فقط یک هدف در سر داشتند؛ برد! سوپر استار یونایتد برای محقق کردن این هدف، مثل همیشه پرتلاش ظاهر شد و سرانجام توانست به آن چه که می خواست برسد؛ او گل سوم منچستر را در دقیقه 81 با یک ضربه سر دیدنی وارد دروازه حریف کرد تا ورزشگاه از شدت شادی تا مرز انفجار پیش برود.

 

1656391

 

1656397

 

یک روز پس از اینکه مسی در لیگ قهرمانان اروپا دبل کرد، رونالدو توانست در نقش یک لیدر، دوباره منچستر را از روی زمین بلند کرده و تا عرش بالا ببرد؛ شماره 7 تمام نشدنی منچستر با روحیه شکست ناپذیری فوق العاده اش موتور منچستر را در نیمه دوم روشن کرد و به هر آن چه که می خواست رسید؛ او مثل همیشه، نقش ناجی نهایی را به خودش اختصاص داده و گل پیروزی بخش منچستر را زد تا یک بار دیگر، سازنده شبی رویایی برای هواداران این تیم محبوب باشد و به این موضوع تاکید کند که هنوز خیلی حرف ها برای گفتن دارد و همچنان تشنه موفقیت و پیروزی است.

 

1656393

 

در شرایطی که منچستر بعد از دریافت دو گل، تیمی بی انگیزه و بی برنامه نشان می داد، لیدری به نام رونالدو توانست در نیمه دوم یک تنه هم تیمی هایش را به سمت برد سوق دهد. او کامبک رویایی یونایتد را با گل دقیقه 81 خود تکمیل کرد تا این گونه از ته دل و رگ بیرون زده گردن شادی خود را برپا کند.

دیدگاه‌ها