کد خبر : 1786947 | 29 مهر 1400 ساعت 13:19 | 27.9K بازدید | 8 دیدگاه

جلوگیری سید حسین از غافلگیری استقلال(عکس)

دروازه باتجربه استقلال توانست شب خوبی را در ورزشگاه آزادی سپری کند و با کلین‌شیت به مانند فصل گذشته کارش را آغاز کرد.

جلوگیری سید حسین از غافلگیری استقلال(عکس)

به گزارش "ورزش سه" به مانند شروع لیگ بیستم که محمود فکری برای مصاف مقابل مس رفسنجان از میان حسین حسینی و رشید مظاهری، حسینی را برگزید و این دروازه‌بان باتجربه هم توانست کلین‌شیت کند، برای فصل جدید لیگ برتر هم فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا در مقابل تیم تازه لیگ برتری شده هوادار، به گلر شماره یک خود میدان بدهد که حسینی به اعتماد مجیدی نیز پاسخ خوبی با درخشش خود داد.

 

سیدحسین حسینی که در تمرینات پیش‌فصل استقلال حضور فعالی داشته و برخلاف رشید مظاهری که دیرتر به تمرینات اضافه شد، از همان روز نخست در کنار آبی‌پوشان بود، شب گذشته خطرهای جدی پرشماری دروازه‌اش را تهدید نکرد اما روی تک موقعیت‌های سفیدپوشان هوادار هوشیار بود و از دروازه‌اش حراست کرد تا اولین کلین‌شیت خود را در اولین بازی لیگ بیست و یکم به ثبت برساند.

 

1656476

 

جدی‌ترین تهدید دروازه استقلال در نیمه نخست رخ داد، جایی که نیما انتظاری هافبک میانی هوادار شلیک سهمگینی به سوی دروازه استقلال داشت اما حسینی با یک واکنش دیدنی مانع از ورود توپ به دروازه شد و آن را به کرنر فرستاد.

 

البته که می‌رفت در لحظات پایانی مسابقه ناهماهنگی دروازه‌بان و مدافع استقلال و خروج اشتباه حسینی باعث شود تا نخستین کلین‌شیت شماره یک آبی‌ها از دست برود اما مهاجم هوادار در گلزنی ناکام بود تا حسین حسینی با یک سیو دیدنی و عملکرد مناسب در جریان مسابقه بتواند از اولین چالش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با موفقیت عبور کند.

 

او حالا باید خود را آماده مصاف حساس با ذوب‌آهن اصفهان کند، تیمی که مهاجمان خطرناکی دارد و به نظر می‌رسد حسینی روز سختی را در فولادشهر اصفهان مقابل سبزپوشان تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها