کد خبر : 1786953 | 29 مهر 1400 ساعت 13:27 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

کادر فنی قدرتمندی در تیم امید داریم؛

نخودکار: بازی با تراکتور تمام شد و رفت

بازیکن تیم امید از کادر فنی قوی امیدهای ایران که مهدی مهدوی‌کیا تشکیل داده صحبت می‌کند.

نخودکار: بازی با تراکتور تمام شد و رفت

به گزارش "ورزش سه"، حسین نخودکار در مورد پیروزی پُر گل گل‌گهر مقابل سرخ‌پوشان تبریز به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر روز گذشته خیلی خوب بود و ما خوشحال هستیم در بازی اول توانستیم یک شروع خیلی خوب داشته باشیم و قدرتمان را نشان دادم ولی این بازی هرچه بود تمام شد و از این لحظه فکر و ذکرمان دیدار با فجر سپاسی است. ان‌شاالله همین روند را ادامه دهیم و به هدفی که داریم برسیم.

 

او در مورد میدان دادن امیر قلعه‌نویی به جوان ها و اینکه با این حساب او هم به بازی کردن امیدوار است یا خیر ادامه داد: 100 درصد به بازی کردن امیدوارم. من به خواست آقای قلعه‌نویی به گل گهر آمدم و او این را نشان داده به دنبال فرصت دادن به جوان ها است و قطعا امیر خان خیلی به من اعتقاد دارد و انشاالله بتوانم جواب محبتش را بدهم.

 

این بازیکن که در لیست تیم ملی امید حضور دارد در این خصوص توضیح داد: بعد از بازی به اردو اضافه شدم و بعد از اینکه تست کرونا داریم ۳۰ مهرماه به تاجیکستان پرواز می کنیم تا در مسابقات تاشکند شرکت کنیم‌. خدا را شکر تیم خیلی خوبی داریم و آقای مهدوی کیا به واسطه حضور چند ساله در آلمان علم بالایی دارد و شخصا خیلی چیزها از او یاد گرفتم و نکته مهم این که دستیاران خیلی خوبی دارد. یک دستیار هلندی دارد و یک بدنساز و یک مربی گلر داریم  که قبلا در تیم هامبورگ بودند و کادر خیلی خوبی داریم. ان‌شاالله با روندی که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته امسال به المپیک صعود کنیم.

دیدگاه‌ها