کد خبر : 1786955 | 29 مهر 1400 ساعت 13:29 | 31.3K بازدید | 7 دیدگاه

تهدید اینستاگرامی بازیکنان شهر خودرو؛

این 7 بند اجرایی نشود، دیگر تمرین نمی‌کنیم (عکس)

بازیکنان تیم فوتبال شهر خودرو خراسان مدیران باشگاه را تهدید کرده‌اند که در صورت عدم فراهم شرایط لازم، از تمرین امتناع خواهند کرد و تمرینات تیم در آستانه بازی با مس تحریم می‌شود.

این 7 بند اجرایی نشود، دیگر تمرین نمی‌کنیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه" فصل جدید لیگ برتر برای شهر خودرو در شرایطی آغاز شد که مشکلات عدیده مالی و شکایت استفان کوزین، دامان این تیم را گرفته بود، هر چند که به سختی رضا مهاجری و شاگردانش از بازی اول توانستند امتیاز به دست آوردند تا لیگ را بدون شکست به رغم شرایط بحرانی آغاز کنند.

 

اما در آستانه هفته دوم لیگ برتر، بازیکنان شهر خودرو دیگر حاضر نیستند همچون گذشته با شرایط وخیم مالی باشگاه مدارا کنند؛ روز گذشته تمرین ریکاوری شهر خودرو علی‌رغم حضور بازیکنان تیم در مجموعه ورزشی امام رضا(ع) برگزار نشد و بازیکنان حاضر به تمرین نشدند و در این بین مدیرعامل باشگاه وعده داد که به‌زودی مشکلات را حل می‌کند.

 

معمایی این‌چنین به بازیکنان گفت که آن‌ها برای پرداخت 10 درصد از قراردادهای فصل جدید روی پول امین قاسمی‌نژاد حساب کرده بودند اما برگشت خوردن چک قاسمی‌نژاد باعث شده تا مدیران شهر خودرو دچار مشکل شوند اما با این‌حال تلاش‌ها برای پرداختی به بازیکنان ادامه خواهد داشت و به‌زودی مشکل حل می‌شود.

 

با گذشت 24 ساعت از وعده‌های مدیرعامل باشگاه، بازیکنان شهر خودرو در اقدامی هماهنگ بیانیه‌ای 7 بندی را در صفحات شخصی خود در اینستاگرام منتشر کردند و به اوضاع و شرایط تیم خود واکنش نشان دادند و هم‌چنین به مدیران باشگاه تا شنبه (اول آبان) اولتیماتوم دادند که مشکلات مالی باشگاه را حل و فصل کنند.

 

 

در بیانیه بازیکنان شهر خودرو آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت تمامی هوادران فهیم باشگاه شهر خودرو  مشهد
ما تمامی بازیکنان باشگاه شهر خودرو امسال به قصد خوشحالی شما و سربلندی تیم شهر خودرو گرد هم آمدیم و هم قسم شدیم برای اعتبار نام شهر خودرو و به عشق شما از هیچ تلاشی دریغ نکنیم .
اما همانگونه که مستحضرید از روز های ابتدایی لیگ که تمامی باشگاه ها در حال تقویت و سر و سامان دادن شرایط بودند و هستند تیم ما با ساده ترین مشکلات ابتدایی دست و پنجه نرم میکند .
و این اتفاق کار را برای ما سخت و تقریبا غیر ممکن کرده.
همانگونه که از ابتدا و با صداقت برای شادی دل شما و سربلندی تیم شهر خودرو و شهر مشهد هم قسم شدیم اکنون هم مشکلاتمان را به اطلاعتان میرسانیم و به عرض مدیران تیم و متولیان استان میرسانیم که در صورت مرتفع نشدن مشکلات زیر تا تاریخ ۱۴۰۰/۸/۱ مورخ یک آبان هزار و چهارصد جمیع بازیکنان از شرکت در تمرین و مسابقات خودداری میکنند .


مشکلات تیم عبارتند از :
۱) نبود وسایل کامل مورد نیاز جهت انجام تمرین و برگزاری اردو و مسابقه
۲) نبود فزیو تراپ
۳) عدم دریافتی پیش فصل اولیه طبق قرارداد
۴) عدم تامین مسکن بازیکنان طبق قرارداد
۵) کیفیت نازل و دور از شان غذای تیم لیگ برتری
۶) برخورد دور از احترام با بازیکنان توسط مسئولین
۷)بسته بودن پنجره نقل و انتقالات

 

هواداران عزیز همانگونه که صادقانه هم قسم شدیم برای سربلندی شما و تیم شهرمان صادقانه میگوییم بدون تامین این امکانات کار و تلاش برای شما و تیم شهر خودرو ممکن نیست .


امیدواریم با حل هر چه زودتر این مشکلات روز های خوبی در کنار هم داشته باشیم.


با احترام

 

 

1656485

 

1656486

 

1656489

دیدگاه‌ها