کد خبر : 1786956 | 29 مهر 1400 ساعت 13:35 | 24.2K بازدید | 16 دیدگاه

اسکولز:

یونایتد نمی‌تواند برابر سیتی و لیورپول اینگونه باشد

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، عملکرد این تیم در نیمه اول دیدار برابر آتالانتا را نگران کننده دانست.

یونایتد نمی‌تواند برابر سیتی و لیورپول اینگونه باشد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه منچستر یونایتد موفق شد نهایتاً در یک بازی زیبا و تماشایی بازگشت بزرگی را مقابل آتالانتا رقم بزند و بعد از دریافت دو گل با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد اما عملکرد شاگردان اوله گنار سولسشر در نیمه اول دیدار دیشب کاملاً نگران کننده بود و اسطوره این باشگاه یعنی پل اسکولز نیز به این مسئله اشاره کرده است.

 

پل اسکولز بعد از پیروزی منچستریونایتد مقابل آتالانتا گفت: "من کاملاً این هیجان هایی که بابت برد وجود دارد را درک می‌کنم اما عملکرد نیمه اول یونایتد باعث شد که نتوانم از این پیروزی و نهایتاً اتفاقات نیمه دوم لذت ببرم. اگر آنها با تیم بهتری بازی می کردند شرایط اینگونه پیش نمی رفت. شرایط در نیمه اول نگران کننده بود و ما هر چیزی را دیدیم جز یک تیم. یونایتد فاقد وحدت بود و این مسئله ای نگران کننده ای به شمار می آمد."

 

 

1656341

 

 

اسکولز در ادامه گفت: "آیا منچستر یونایتد می تواند مقابل لیورپول هم اینگونه بازی کند؟ هرگز. آیا شما می توانید در برابر منچسترسیتی نیز اینگونه باشید. آیا می‌توانید با چنین عملکردی در مسابقات مهم تر لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهید. اصلاً دوست ندارم که خیلی غر بزنم و جشن پیروزی را خراب کنم اما واقعاً عملکرد منچستر یونایتد در نیمه اول نگران کننده بود."

دیدگاه‌ها