کد خبر : 1786959 | 29 مهر 1400 ساعت 13:35 | 24.8K بازدید | 21 دیدگاه

حسین‌زاده می‌تواند پدیده استقلال در لیگ باشد؟

وینگر جوان و سرعتی آبی‌پوشان پس از دیدار مقابل الهلال، مقابل هوادار هم درخشان ظاهر شد و توانست بازی خوبی و تماشاگرپسندی را از خود نشان بدهد.

حسین‌زاده می‌تواند پدیده استقلال در لیگ باشد؟

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنانی که با نظر فرهاد مجیدی در بازار نقل و انتقالات تابستانی جذب استقلال شد، امیرحسین حسین‌زاده وینگر جوان فصل گذشته سایپا بود؛ او که هفته آینده وارد 21 سالگی‌اش می‌شود، در همان بدو ورود به استقلال، چالش بزرگ مسابقه با الهلال را تجربه کرد که به رغم جوانی و کم‌تجربگی و هم‌چنین ناهماهنگی با همبازیان خود توانست نمایش خوبی را در ریاض از خود نشان بدهد و هواداران استقلال را به خود امیدوار کند.

 

حالا حسین‌زاده که پیراهن شماره 99 استقلال را به تن می‌کند، شب گذشته برای نخستین‌بار در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت و با تصمیم مجیدی به صورت فیکس در ترکیب آبی‌پوشان مقابل هوادار قرار گرفت.

 

این بازیکن سرعتی و خوش‌تکنیک، توانست بارها خط دفاعی هوادار را آزار دهد و حتی دو نوبت فرصت گلزنی هم به دست آورد اما بی‌دقتی و کم‌تجربگی اجازه گلزنی به این مهاجم جوان را نداد.

 

یکی از موقعیت‌های جدی که این وینگر جوان استقلال خلق کرد در نیمه دوم بود که با شوت محکم از پشت محوطه جریمه پس از حرکت تکنیکی و عبور از مدافع هوادار، دروازه مسلم حق‌شناس را تهدید کرد اما گلر هواداری‌ها با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد و مانع از به ثمر رسیدن نخستین گل لیگ برتری حسین‌زاده با پیراهن استقلال شد.

 

آبی‌پوشان در فصول گذشته بازیکنان جوان موثری همچون اللهیار صیادمنش و مهدی قایدی داشته‌اند که در حال حاضر لژیونر شده و خارج از فوتبال ایران بازی می‌کنند و سبک بازی امیرحسین حسین‌زاده می‌توان تلفیقی از مدل بازی صیادمنش و قایدی دانست و باید دید در ادامه راه، این بازیکن جوان چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد و چه زمانی می‌تواند نخستین گل خود با پیراهن استقلال را جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها