کد خبر : 1787119 | 30 مهر 1400 ساعت 13:40 | 29.3K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش مارکا

چهار غایب قطعی و احتمالی رئال برابر بارسا

رئال مادرید یکشنبه باید در نوکمپ برابر بارسا قرار بگیرد و تقریبا اکثر مهره های اصلی و تعیین کننده خود را در اختیار خواهد داشت.

چهار غایب قطعی و احتمالی رئال برابر بارسا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی روحیه بخش 0-5 در زمین شاختار، یکشنبه باید در نوکمپ برابر بارسا قرار بگیرد. کهکشانی ها در لالیگا و از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز گرفته اند. توقف خانگی برابر ویارئال و سپس شکست عجیب 2-1 در زمین اسپانیول.

رئال یک بار دیگر باید در کاتالونیا به میدان برود و این بار حریف این تیم، بارسلونا خواهد بود. 

 

 

1651788

 

 

برای ال کلاسیکو رئال مادرید دنی کارواخال و ادن هازارد را در اختیار خواهد داشت. هر دو بازیکن، مصدومیت را پشت سر گذاشته اند و در صورت مجوز تیم پزشکی وارد فهرست نهایی خواهند شد. شرایط کریم بنزما علی رغم مصدومیت مختصر از ناحیه مچ پا نیز برای بازی مطلوب خواهد بود و او مشکلی برای همراهی رئال نخواهد داشت ولی گرت بیل و دنی سبایوس قطعا این بازی را از دست خواهند داد

 

بیل فصل را بسیار خوب شروع کرد ولی یک ماه پیش به دلیل مصدومیت همسترینگ دیگر نتوانست به میدان برود و حداقل دو تا سه هفته دیگر نیز مصدومیت او ادامه خواهد داشت.

 

 

1627814

 

 

دنی سبایوس نیز که اوایل تابستان مصدوم شد، همچنان شرایط بازی را پیدا نکرده است.

به این ترتیب تونی کروس، لوکا مودریچ، کاسیمیرو، فده والورده و ادواردو کاماوینگا هافبک های رئال در روز ال کلاسیکو خواهند بود.

 

 

1623022

 

 

همچنین شرایط ایسکو و لوکا یوویچ نیز برای جدال نوکمپ نامشخص است. هر دو در روزهای اخیر انفرادی تمرین کرده اند. ایسکو از ناحیه کمر مشکل دارد و دلیل غیبت یوویچ در تمرین گروهی هنوز اعلام نشده است. پس از تمرین امروز و فردا کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در مورد آنها تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها