کد خبر : 1787162 | 30 مهر 1400 ساعت 15:54 | 19.6K بازدید | 2 دیدگاه

جنجال پرچم ادامه دارد

حمدالله می‌خواست خون ابلیهی را بریزد!

پدرو امانوئل سرمربی پرتغالی النصر در پایان دیدار با الهلال، مانع از افزایش درگیری های حمدالله و البلیهی شده بود.

حمدالله می‌خواست خون ابلیهی را بریزد!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گذشت 3 روز از دیدار جنجالی الهلال و النصر، هر روز ابعاد تازه ای از این دیدار منتشر می شود. آبی های شهر ریاض موفق شدند با نتیجه 2 بر یک همشهری و رقیب دیرینه خود را مغلوب کرده و راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند. مسابقه ای که می تواند منجر به چهارمین قهرمانی الهلال در قاره و دست نیافتنی تر شدن این تیم شود.

 

در پایان دیدار دو تیم، علی البلیهی مدافع الهلال با عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی النصر وارد درگیری های فیزیکی شدیدی شدند و کار به حدی بالا گرفت که سایر بازیکنان نیز با همدیگر درگیر شده و تنش بر استادیوم مرسول پارک حاکم شد. در تصاویر جدیدی که از لحظات درگیری منتشر شده، رسانه های سعودی به نقش ویژه سرمربی النصر در تشدید نیافتن این درگیری اشاره کرده اند.

 

1656794

 

1656792

 

1656796

 

این تصاویر، پدرو امانوئل مربی پرتغالی النصر را نشان می دهد که در حال بغل کردن علی البلیهی و جدا کردن او از مهلکه است. در لحظاتی که عبدالرزاق حمدالله بابت شکست تیمش خشمگین و عصبانی بود، البلیهی با به کار بردن کلماتی، خشم مهاجم مراکشی را شعله ور کرد و او به سوی مدافع الهلال هجوم برد. دخالت به موقع پدرو امانوئل و سایر افرادی که در اطراف البلیهی و حمدالله بودند، باعث شد این درگیری کمتر شود هر چند که گفته می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال محرومیت این افراد است.

 

1656793

 

1656795

 

امانوئل که پس از جدایی مانو منزس هدایت النصر را برعهده گرفت، پس از این شکست از بازیکنان تیمش درخواست کرد با فراموشی دیدار برابر الهلال، روی کسب نتایج مثبت در دیدارهای بعدی تمرکز کنند. این مربی پرتغالی همچنین از مدیران باشگاه درخواست کرد تا تمرینات امروز النصر با حضور هواداران برگزار شده تا بازیکنان با روحیه بالایی در دیدارهای بعدی حاضر شوند.

دیدگاه‌ها