کد خبر : 1787296 | 01 آبان 1400 ساعت 11:06 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی های داخل سالن آسیا بازهم عقب افتاد!

بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا با اعلام شورای المپیک آسیا OCA با یک سال تعویق دیگر، در سال ۲۰۲۳میلادی برگزار خواهد شد.

بازی های داخل سالن آسیا بازهم عقب افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، ششمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا قرار بود از ۱۰ تا ۱۹ مارس ۲۰۲۲ (اسفند۱۴۰۰) در بانکوک و چونبوری تایلند برگزار شود، اما با درخواست میزبانان تایلندی به ۱۷ تا ۲۶ نوامبر ۲۰۲۳ موکول شد.


این تصمیم روز چهارشنبه توسط OCA پس از دریافت درخواست تعویق انداختن از سوی کمیته ملی المپیک تایلند گرفته شد. راجا راندیر سینگ، سرپرست OCA در نامه‌ای به رئیس کمیته ملی المپیک تایلند، گفت: شورای المپیک کاملاً تصمیم کمیته المپیک تایلند و سازماندهی بازی‌های داخلی و هنرهای رزمی آسیایی تایلند را درک کرده و به آن احترام می گذارد.


کمیته برگزاری و دولت سلطنتی تایلند به دلیل پاندمی و اوجگیری مجدد آمار ابتلایان به کووید۱۹ در این کشور، ششمین دور از بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیایی را به تعویق انداختند.


این در حالی است که در ابتدا قرار بود این بازی ها در سال 2021 برگزار شود و یک بار به تعویق افتاده بود. اخیرا حتی برنامه ریزی برای حضور در این رقابت ها از سوی کمیته ملی المپیک ایران نیز آغاز شده بود، اما حالا مسابقات حدود 2 سال دیگر انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها