کد خبر : 1787364 | 01 آبان 1400 ساعت 16:49 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

بابت شکست معذرت می‌خواهیم؛

حیدریه: با یک باخت ناامید نمی‌شویم

مدافع چپ تیم فولاد می‌گوید که این تیم در ۲۹ هفته بعدی حریفی خطرناک برای تیم‌های لیگ برتری خواهد بود.

حیدریه: با یک باخت ناامید نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، وحید حیدریه مدافع تیم فولاد خوزستان درباره باخت دیروز تیمش مقابل پرسپولیس گفت: جا دارد از همه کسانی که از باخت تیم ما مقابل پرسپولیس ناراحت شدند، از طرف خودم و هم‌تیمی هایم عذرخواهی کنم. این بازی اول بود و همیشه دیدارهای هفته نخست شرایط خاص خود را دارند. ما می‌توانستیم تمرکز بیشتری داشته باشیم و بهتر کار کنیم که این اتفاق نیفتاد. ۶۰ دقیقه اول بازی را خیلی خوب کنترل کردیم حتی موقعیت‌های گل خوبی هم داشتیم که اگر می‌توانستیم از همان فرصت‌ها در نیمه اول استفاده کنیم، می‌توانستیم حتی جلو بیفتیم اما این اتفاق نیفتاد.

 

او ادامه داد: فوتبال همین است و ما تازه در ایستگاه اول این تورنمنت هستیم و راه زیادی تا پایان داریم و قطعا با یک باخت ناامید نمی‌شویم و پا پس نمی‌کشیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی به بازی بهتر بشویم و بازی که همه از ما انتظار دارند را به نمایش بگذاریم و باعث خوشحالی هوادارانمان شویم.

 

مدافع چپ تیم فولاد در پایان اظهار داشت: تیم ما همیشه نشان داده هیچ‌وقت حریف آسانی برای رقبا نبوده و همه اعضای تیم به شدت از این اتفاقی که افتاد ناراحت هستیم، اما قطعا زندگی و فوتبال ادامه دارد و ۲۹ هفته حساس دیگر برای ما وجود دارد که ما این قول را به هوادارانمان می‌دهیم که بازی به بازی با تمرکز و تلاش بیشتر بتوانیم نتایجی که درخور شان باشگاه و هواداران تیم فولاد است به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها