کد خبر : 1787710 | 03 آبان 1400 ساعت 10:38 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

آماده باش کامپوس به محبی؛ در تمرینات خوب باش

سانتاکلارا تیمی که محمد محبی را در اختیار دارد اصلا حال و روز خوشی در لیگ برتر پرتغال ندارد.

آماده باش کامپوس به محبی؛ در تمرینات خوب باش 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در هفته نهم لیگ برتر پرتغال در برابر تیم فامالیکائو دو بر صفر شکست خورد و هم اکنون با 6 امتیاز از 9 بازی در رده هفدهم جدول رده بندی قرار دارد و به نوعی یکی از گزینه های سقوط به دسته پایین تر به حساب می آید. این حال ونو کامپوس سرمربی جدید تیم سانتاکلارا که از روز ابتدایی حضور در این تیم به محمد محبی بازی نداده است از روزهای روشن در آینده حرف می زند. 

 

ونو کامپوس سرمربی سانتاکلارا بعد از این بازی در کنفرانس خبری گفت:« نتیجه ای که ما در این بازی به دست آوردیم آن چیزی نبود که هواداران انتظار داشتند اما در روزهای شکست هم می شوند نکات روشن را دید. ما در 35 دقیقه اول بازی تیم برتر میدان بودیم. 4 موقعیت گل ایجاد کردیم و یک بار توپ به تیرک دروازه حریف خورد که اگر این توپ تبدیل به گل می شد نتیجه بازی تغییر می کرد. با این حال و بر خلاف جریان بازی یک گل خوردیم. در نیمه دوم برای جبران نتیجه در حال تلاش بودیم که پنالتی حریف و هم چنین اخراج بازیکن ما کار را سخت کرد. در نیمه دوم با اینکه یک بازیکن از حریف کمتر داشتیم ابتکار عمل در دست ما بود و به تیم حریف اجازه رسیدن به موقعیت را ندادیم و این یک حسن است و می تواند در بازی های آتی به ما برای نتیجه گیری کمک کند. قرار نیست همیشه همانند بازی با فامالیکائو بدشانسی بیاوریم و موقعیت هایی که در 35 دقیقه اول بازی به دست می آوریم از دست دهیم و توپ ما به تیرک دروازه حریف برخورد کند. به هر صورت من از تعهد بازیکنان تیمم خوشحال هستم. آنها با همه وجود بازی کردند و زمانی که 10 نفره شدیم اصلا به حریف اجازه موقعیت ندادیم.»

 

سرمربی تیم سانتاکلارا در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در بازی های آتی تغییراتی در ترکیب تیمش به خصوص در خط جلو به وجود بیاورد؟ گفت: «من از همه مهره های تهاجمی تیم تقاضا می کنم با اشتیاق به تمرینات خود ادامه دهند. برای من اسم بازیکن مهم نیست. مهم این است که بازیکنی که مهره تهاجمی به حساب می آید بداند در صحنه ها منجر به طراحی حمله چگونه رفتار کند و به عمق بزند تا در نهایت ما به گل برسیم. من در تمرینات عملکرد همه مهره های تهاجمی تیم و درک آنها از موقعیت ها را رصد خواهم کرد و به دنبال انتخاب بهترین هستم تا در بازی های آتی بهتر بازی کنیم و در نهایت بهتر نتیجه بگیریم.»

 

به نظر می رسد این صحبت های کامپوس یک آماده باش به محمد محبی و دیگر مهره های تهاجمی سانتاکلارا بود که با آمدن مربی جدید فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکردند. طبیعتا ترکیب تیم نیاز به تغییر دارد چرا که در بازی های اخیر موفق به امتیاز گیری نشده است و از سویی وضعیت هم در جدول رده بندی خطرناک است.

دیدگاه‌ها