کد خبر : 1787717 | 03 آبان 1400 ساعت 11:02 | 5.3K بازدید | 15 دیدگاه

با این گل اعتمادبنفس بیشتری پیدا کردم

گولسیانی: سپاهان 90 دقیقه عطش پیروزی داشت

مدافع گلزن سپاهان در جدال با نفت مسجدسلیمان مدعی است تیمش با دستیابی به شش امتیاز ابتدایی فصل، با اعتمادبنفس بالاتری کار را دنبال خواهد کرد.

گولسیانی: سپاهان 90 دقیقه عطش پیروزی داشت 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در دومین بازی فصل نیز موفق شد با برد از زمین خارج شود تا هواداران این تیم امیدوار باشند ماموریت ناتمام فصل گذشته را اینبار به سرانجام برسانند. 

 

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی سپاهان یکی از نفرات اصلی و کلیدی این تیم در دو پیروزی گذشته مقابل مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان بوده است و به تیمش کمک کرده تا با دو کلین شیت بتواند دو برد کسب کند. او همچنین روز گذشته یکی از سه گل تیمش مقابل نفت را هم با ضربه سر به ثمر رساند تا از ستاره‌های تیمش در این دیدار لقب بگیرد.

 

گولسیانی در گفتگو با ایلنا در خصوص کسب شش امتیاز و دو پیروزی مقتدرانه از دو بازی نخست گفت: من بابت این شروع خوب در فصل جدید خوشحالم اما این شش امتیاز و دو بازی گذشته همه چیز نیست. هنوز یک فصل کامل در پیش است و مشخص نیست چه اتفاقاتی در راه است، امیدوارم سپاهان فصل به فصل قوی تر شود  اما ما باید برخی از موارد مهم را برای حفظ تعادل بیشتر تیم بهبود بخشیم.

 

وی در مورد بازی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی‌های خارج از خانه هرگز آسان نیستند، ما خوب بازی کردیم و مستحق برد بودیم و در نیمه نخست از همه موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و مزد این هوشیاری خودمان را هم گرفتیم.

 

1657690

 

مدافع سپاهان در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند می‌گوید: این گلی که زدم از لحاظ اینکه به من اعتماد به نفس مضاعف می‌دهد مهم و خوب بود و از این بابت خوشحالم و همچنین از اینکه توانستم به تیمم در این پیروزی کمک کنم هم خوشحالم و امیدوارم همیشه بازیکن مفیدی برای سپاهان باشم.

 

گولسیانی در مورد اینکه چرا عملکرد سپاهان در دو نیمه بازی دیروز متفاوت بود و این مشکل حتی باعث اعتراض نویدکیا در نشست خبری شد، گفت: بله مشکل ما دقیقاً همین است که زود قانع می‌شویم و انگیزه تیم برای ادامه بازی کم می‌شود. ما باید یک ریتم پویا و یک عطش سیری ناپذیر در طول 90 دقیقه بازی داشته باشیم و این چنین است که می‌توانیم سپاهانی قدرتمندتر و با سطحی بالاتر را به حریفان نشان دهیم.

 

وی در مورد دو کلین شیت در هفته‌های ابتدایی گفت: این اتفاق خوبی برای تیم خصوصاً برای گلر جدید تیم ماست. تغییر در پست دروازه و آمدن یک گلر جدید به تیم جدیدش همیشه چالش محسوب می‌شود و برای او مهم بود که شروع کارش در سپاهان با کلین شیت همراه باشد و خوشحالم خط دفاع هم توانست به او کمک کند. سپاهان اگر می‌خواهد نتیجه بهتری از فصل قبل بگیرد باید گل‌های کمتری هم از فصل قبل دریافت کند.

دیدگاه‌ها