کد خبر : 1787733 | 03 آبان 1400 ساعت 12:33 | 65.4K بازدید | 32 دیدگاه

بعد از عذرخواهی از یحیی گل محمدی

پایان جنجال علیرضا ابراهیمی و پرسپولیس

مدافع مغضوب یحیی گل محمدی در انتظار این است تا سرمربی شرایط بازگشت وی به تمرینات را اعلام کند.

پایان جنجال علیرضا ابراهیمی و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، غیبت چند روزه علیرضا ابراهیمی مربوط به اعتراضی است که نسبت به عدم حضورش در ترکیب این تیم پیش از بازی با فولاد خوزستان داشته است.

 

مدافع تازه وارد پرسپولیس که در این فصل از گل گهر سیرجان به خدمت گرفته شده بود، پیش از بازی برابر فولاد خوزستان در اولین بازی فصل، با توجه به روند تمرین که نشان می‌داد در ترکیب اصلی جا ندارد گفتگویی با سرمربی تیم در این زمینه داشت. ابراهیمی در اعتراض به عدم حضورش در ترکیب اصلی برابر فولاد خوزستان به سرمربی تیم اعلام کرده اگر جایی در تفکرات اصلی‌اش ندارد، اجازه بدهد که در سفر به اهواز تیم را همراهی نکند!

 

موضوعی که با موضع تند یحیی گل محمدی همراه شده و ضمن خارج کردن نام این بازیکن از نفرات لیست سفر به اهواز، او را از حضور در تمرینات بعد از این بازی هم منع کرده است. غیبت چهار روزه علیرضا ابراهیمی در تمرینات چند روز اخیر پرسپولیس بعد از بازی با فولاد خوزستان، همچنان ادامه دارد و با این شرایط باید شاهد غیبت او برابر تیم نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر هم ماند.

 

 

ابراهیمی اما به نظر می‌رسد در انتظار این است تا در گفتگویی مجدد با کادرفنی و خصوصا یحیی گل محمدی ضمن عقب نشینی از مواضع خود و عذرخواهی بابت رفتاری که داشته، شرایط بازگشت به تمرینات را نیز شکل دهد و باید دید این موضوع محقق خواهد شد یا خیر.

 

بعد از جدایی محمدحسین کنعانی زادگان، پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود اقدام به جذب علیرضا ابراهیمی از گل گهر سیرجان و علی نعمتی از پدیده مشهد کرده بود. با این حال این دو بازیکن طی دو بازی لیگ قهرمانان مقابل استقلال تاجیکستان و در ادامه الهلال عربستان فرصت همراهی این تیم را به دست نیاوردند و یحیی از زوج سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی سود برده است. این اتفاق در بازی برابر فولاد خوزستان نیز افتاد و ابراهیمی که از لیست خارج شده بود و نعمتی هم نیمکت نشین شد.

 

باید دید در ادامه چه تصمیمی در خصوص مدافع تازه وارد و نیمکت نشین پرسپولیس از سوی کادرفنی این تیم لحاظ خواهد شد.

دیدگاه‌ها