کد خبر : 1787750 | 03 آبان 1400 ساعت 13:28 | 35.8K بازدید | 6 دیدگاه

پوگبای بی رحم؛ خدا به ستاره لیورپول رحم کرد! (عکس)

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد خطای شدیدی روی نبی کیتا، هافبک خلاق لیورپول انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، حتی شاید خوش بین ترین هوادار منچستریونایتد نیز تصور نمی کرد این تیم قادر به جبران پنج گل دریافتی از لیورپول باشد، اما اخراج پل پوگبا باعث شد طرفداران این تیم یک درصد هم شانسی حتی برای کاهش فاصله با لیورپول قائل نباشند.

 

اوله گونار سولسشر در ابتدای نیمه دوم تصمیم گرفت پل پوگبا را به میدان فرستاده و میانه میدان تیمش را تقویت کند. اما این هافبک فرانسوی در دقیقه 60 با یک تکل خشن در میانه میدان نبی کیتا را سرنگون کرده و در نهایت با کارت قرمز میدان را ترک کرد. البته آنتونی تیلور ابتدا این هافبک فرانسوی را با کارت زرد جریمه کرده بود، اما بازبینی صحنه باعث شد این داور سرشناس تغییر عقیده داده و در نهایت پل پوگبا را با کارت قرمز جریمه کند.

 

تکل خشن پل پوگبا به ساق پای نبی کیتا، هافبک گینه‌ای و آماده لیورپولی ها برخورد کرده و یکی از بهترین بازیکنان مرسی سایدی ها در هفته های اخیر را راهی بیمارستان کرد. البته یورگن کلوپ در پایان این دیدار مدعی شد در روزهای آتی شدت آسیب دیدگی نبی کیتا معلوم خواهد شد، اما با توجه به اینکه کادر پزشکی لیورپول نیازی به بستن آتل ندیده، ممکن است مصدومیت این بازیکن خیلی هم جدی و در واقع شکستگی نباشد. اما به هر حال داستان 15 دقیقه ای پل پوگبا در این دیدار با این تکل خشن و اخراج او خیلی زود تمام شد.

 

1657546

 

1657747

 

1657748

 

دیدگاه‌ها