کد خبر : 1787777 | 03 آبان 1400 ساعت 15:17 | 14.7K بازدید | 11 دیدگاه

اعتراف مدیر بارسا؛ بعضی‌ها لایق این پیراهن نیستند

رامون پلانس مدیر ورزشی بارسا اعتراف کرد که تعدادی از بازیکنان در حد و اندازه های پیراهن باشگاه کاتالان نیستند.

اعتراف مدیر بارسا؛ بعضی‌ها لایق این پیراهن نیستند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در نوکمپ برابر رئال مادرید 1-2 شکست خورد. آبی اناری ها ابتدا توسط داوید آلابا دروازه خود را باز شده دیدند در حالی که پیش از این گل، سرجینیو دست یک موقعیت عالی را از شش قدم به هدر داده بود. در دقیقه 93 نیز لوکاس واسکز رئال را برای بار دوم پیش انداخت و گل سرخیو اگوئرو در دقیقه 97 نیز تنها سنگینی شکست را کم کرد.

بارسا با این شکست به رده نهم سقوط کرد هرچند یک بازی کمتر انجام داده است.

 

 

1657477

 

 

رامون پلانس مدیر ورزشی بارسا در پایان بازی گفت:« در تمام کنندگی مشکل داشتیم. رئال سه ضربه داخل چارچوب داشت و به دو گل رسید. موقعیت سرجینیو دِست اگر گل می شد، می توانست ورق بازی را برگرداند و ما را پیش بیندازد. نتیجه پایانی تلخ بود ولی باید این شکست را پذیرفت. در نیمه دوم تقریبا وینیسیوس نتوانست کاری انجام دهد ولی نیمه اول بهترین بازیکن رئال بود و می دانستیم که اعتماد به نفس بالایی دارد. هدف ما این بود که رئال را پرس کنیم و توپ و میدان در کنترل مان باشد. تقریبا موفق بودیم ولی مشکل در تمام کنندگی بود.»

 

 

1657462

 

 

پلانس ادامه داد:«متاسفانه در حمله بازیکنان زیادی در سطح کلاس جهانی در اختیار نداریم و در ال کلاسیکو هم این ثابت شد. بارسا در مرحله گذار و تیمی در حال بازسازی است و بعضی از بازیکنان هنوز به سطحی نرسیده اند که بتوانند برای بارسا بازی کنند ولی این همه داشته های ماست. معتقدم شایسته شکست نبودیم و نمی توان از عملکرد بازیکنان چندان انتقاد کرد. در مورد داوری هم حرفی نداریم و داور کار خودش را خوب انجام داد.»

دیدگاه‌ها